شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دکتر علی اکبری: در اجرای همه برنامه‎ها و اقدامات دانشگاه ایلام، قانون فصل الخطاب است

رئیس دانشگاه، تأکید کرد: ما دانشگاه را بر اساس نظر دیگران اداراه نمیکنیم، بلکه در اجرای همه برنامهها و اقدامات قانون فصل الخطاب است.

  به گزارش روابط عمومی، نشست کمیته حجاب و عفاف و حقوق شهروندی دانشگاه ایلام با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، حجت الاسلام غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر ملابهرامی معاون پشتیبانی و منابع انسانی، دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر عدالتی معاون دانشجویی و سایر اعضاء صبح امروز در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

در این نشست دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه با اشاره به وجود آئیننامه حجاب و عفاف در دانشگاهها (مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی)، بیان داشت: ما دانشگاه را بر اساس نظر دیگران اداراه نمیکنیم، بلکه قانون برای ما فصل الخطاب است و در مورد حجاب و عفاف هم قانون ملاک است که باید بصورت کامل اجرا شود و همه و از جمله دانشجویان خارجی باید تابع آن باشند.

دکتر علی اکبری، با تأکید بر حفظ شأن دانشگاه در اجرای همه برنامهها و فعالیتها، اظهار کرد: در همه امور و از جمله در زمینه پوشش و برخوردها، باید شأن دانشگاه حفظ شود، تا محیطی فراهم گردد که همه دانشگاهیان و از جمله دانشجویان احساس آرامش نمایند.

رئیس دانشگاه، افزود: متأسفانه خیلی از دانشجویان در زمینه آئین نامه حجاب و عفاف اطلاع کافی ندارند و بدین لحاظ اطلاع رسانی درست در زمینه این آئین نامه و با استفاده از ابزارهای متنوع امری ضروری است.

دکتر علی اکبری با اشاره به وضعیت خوب دانشگاه ایلام در زمینه حجاب و عفاف، تأکید کرد: وضعیت حجاب و عفاف در دانشگاه ایلام نسبت به دانشگاههای دیگر خیلی بهتر است، اما میتوانیم با برنامهریزی درست و همفکری این وضعیت را ارتقاء داد، که لازمه تحقق این مهم، همکاری تمام بخش ها، تشکلها و فعالان فرهنگی است که همه باید پای کار باشند و بر اساس وظایفی که دارند در این زمینه ایفای نقش نمایند.

در این نشست دیگر حاضرین و از جمله نمایندگان انجمن اسلامی و بسیج دانشجویی به بیان نظرات، دیدگاهها و پیشنهادات خود پرداختند و نحوه اجرای بهتر قانون حجاب و عفاف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر علي اکبري: در اجراي همه برنامه‎ها و اقدامات دانشگاه ايلام، قانون فصل الخطاب است دکتر علي اکبري: در اجراي همه برنامه‎ها و اقدامات دانشگاه ايلام، قانون فصل الخطاب است دکتر علي اکبري: در اجراي همه برنامه‎ها و اقدامات دانشگاه ايلام، قانون فصل الخطاب است دکتر علي اکبري: در اجراي همه برنامه‎ها و اقدامات دانشگاه ايلام، قانون فصل الخطاب است دکتر علي اکبري: در اجراي همه برنامه‎ها و اقدامات دانشگاه ايلام، قانون فصل الخطاب است دکتر علي اکبري: در اجراي همه برنامه‎ها و اقدامات دانشگاه ايلام، قانون فصل الخطاب است