شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برنامه بزرگداشت روز رادیو در دانشگاه برگزار گردید

با برنامهریزی و هماهنگی کانون پژواک دانشگاه، برنامه بزرگداشت روز رادیو برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، با برنامهریزی و هماهنگی کانون پژواک دانشگاه، مراسم بزرگداشت روز رادیو با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر امامیپور مدیر امور فرهنگی، آقای فتاحی رئیس اداره روابط عمومی، آقای جهانگیری از پیشکسوتان رادیو ایلام و جمع زیادی از دانشجویان شب چهارشنبه 1398/02/04 در محل سالن آیت اله حیدری برگزار گردید.

در این مراسم دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه رمز موفقیت برنامههای فرهنگی و اجتماعی در سطح دانشگاه ایلام را اعتماد و واگذاری برنامهریزی و اجرای این برنامهها به دانشجویان عنوان کرد و ضمن تشکر از زحمات و فعالیتهای اعضای کانونها، انجمنها و تشکلهای دانشجویی، بر حمایت جدی و همیشگی مدیریت دانشگاه از فعالان فرهنگی تأکید کرد و خواستار حضور و فعالیت همه دانشجویان (ایرانی و خارجی) علاقمند و دارای استعداد در اجرای برنامههای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گردید.

دکتر علی اکبری در ادامه با تشکر از همه دانشجویانی که در سطح کشور و منطقه عنوانهای مختلف فرهنگی را کسب کردهاند، از اهتمام ویژه همه دانشجویان و بخصوص اعضای کانون هلال احمر، بسیج دانشجویی و شورای صنفی در کمک به سیل زدگان استان ایلام قدردانی نمود.

در ابتدای این مراسم دکتر امامی‎‎پور  مدیر امرو فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن خیر مقدم به مهمانان و حاضرین در مراسم، بر حمایت جدی معاونت فرهنگی و اجتماعی از برنامههای مختلف دانشجویان تأکید کرد و خواستار اهتمام و حضور هر چه بیشتر دانشجویان در این برنامهها گردید.

در این مراسم کانون پژواک دانشگاه برنامههای مختلف طنزی را ارائه داد و سپس از آقای جهانگیری از پیشکسوتان رادیو ایلام تقدیر بعمل آمد.

 

برنامه بزرگداشت روز راديو در دانشگاه برگزار گرديد