شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

در راستای توسعه همکاری ‌های مشترک، تفاهم نامه همکاری مابین دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی ایلام منعقد شد.

   به گزارش روابط عمومی، در نشستی با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، دکتر همتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، دکتر نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، دکتر مهدیزاده معاون پژوهش و فناوری، دکتر صیدی مدیر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه، دکتر یگانه مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری و آقای فتاحی رئیس اداره روابط عمومی، که صبح دیروز در محل سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی برگزار گردید، تفاهم نامه همکاری مابین دو دانشگاه به امضای دکتر علی اکبری و دکتر همتی رسید.

در این نشست دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، با ابراز خرسندی از روند توسعه همکاری های مشترک دو دانشگاه، بیان داشت: توسعه روابط علمی، پژوهشی، فناوری، اجتماعی و فرهنگی مابین دانشگاه‎های استان یک ضرورت اساسی است و برای پیشبرد اهداف مورد نظر با برنامه‎ریزی مناسب می توان سطح روابط موجود را ارتقاء داد.

رئیس دانشگاه، افزود: انعقاد این تفاهم نامه در راستای هم افزایی در نهاد علم استان و با هدف تولید بسته‎های سیاستی برای ارائه به مدیریت اجرایی استان می‎باشد.

دکتر علی اکبری، یادآور شد: استان ایلام دارای 37 مرکز آموزش عالی است، اما هم افزایی دانشگاه‎ها به حد مطلوبی نرسیده، در حالیکه برآیند همکاری ما می‎تواند در رفع مشکلات استان موثر باشد.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه مابین این دو دانشگاه در حوزه توسعه همکاری مشترک درهای متعددی باز است، تصریح کرد: دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی ایلام می توانند در توسعه همکاری‎های علمی و پژوهشی، توسعه شرکت‎های دانش بنیان، فراهم کردن زمینه‎های پژوهشی جدید و برگزاری همایش های ملی و بین المللی همکاری خوبی با هم داشته باشند.

دکتر علی اکبری افزود: همچنین می توان در حوزه آموزشی با برگزاری کارگاه‎های مشترک از ظرفیت همدیگر استفاده کرد و در خصوص بررسی آسیب‎ها و مسائل اجتماعی استان پاسخ مشخصی ارائه کرد.

رئیس دانشگاه، تاکید کرد: دانشگاه ایلام یک ظرفیت ملی است که متعلق به همه استان ایلام می باشد و با توجه به رسالتی که برای خود قائل است آمادگی کامل  را برای توسعه همکاریهای مشترک با مراکز آموزش عالی و سایر دستگاههای اجرایی استان دارد.

دکتر همتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این نشست گفت: دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه ایلام مکمل یکدیگرند و استان ایلام زمینه‌های بسیاری برای همکاری این دو دانشگاه از جمله در حوزه های علمی، پژوهشی، بیماری های مشترک انسان و دام و غیره دارد و می‌توان با استفاده از ظرفیت آنها و بدون بخشی نگری برنامه‌های خوبی را در استان اجرا کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی افزود: با امضای این تفاهم نامه امیدوارم بتوانیم از توان فکری، تجربی، پژوهشی و آموزشی یکدیگر بهره‌مند شویم تا با همکاری های مشترک در رشد فضای آموزشی و علمی و همچنین توسعه همه جانبه استان تأثیر محسوسی ایجاد شود.

دکتر همتی تاکید کرد:  این تفاهمنامه علمی، پژوهشی و فناوری بین دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه ایلام، شایستگیهای دو دانشگاه و ظرفیت‌های طرفین را به خوبی در معرض نمایش قرار خواهد داد که باید از آن به بهترین وجه استفاده گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، اضافه کرد: یکی از آثار نیکوی این تفاهمنامه همفکری در جهت رفع مشکل جاده دسترسی به پردیس دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان ??? تختخوابی ایلام است که ان‌شاءالله با یاری و مساعدت طرفین برای همیشه این مشکل رفع خواهد گردید.

 

دانشگاه ايلام و دانشگاه علوم پزشکي تفاهم نامه همکاري امضا کردند دانشگاه ايلام و دانشگاه علوم پزشکي تفاهم نامه همکاري امضا کردند دانشگاه ايلام و دانشگاه علوم پزشکي تفاهم نامه همکاري امضا کردند دانشگاه ايلام و دانشگاه علوم پزشکي تفاهم نامه همکاري امضا کردند دانشگاه ايلام و دانشگاه علوم پزشکي تفاهم نامه همکاري امضا کردند