شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه‎های منطقه پنج کشور در دانشگاه برگزار گردید

نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاههای منطقه پنج کشور در راستای هماندیشی و تصمیمگیری در خصوص برنامه‎‎های آتی این دانشگاهها در دانشگاه ایلام برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی، نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاههای منطقه پنج کشور با حضور خانم روزبهانی مسئول ورزشهای همگانی اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم و در راستای هماندیشی و تصمیمگیری در خصوص برنامه‎‎های آتی دانشگاههای منطقه پنج برگزار گردید.

در این نشست دکتر شمسایی مدیر تربیت بدنی دانشگاه ایلام، ضمن خوش آمدگویی خدمت مدیران تربیت بدنی سایر دانشگاهها به ارائه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در دانشگاه ایلام و اعلام برنامههای آتی پرداختند.

دکتر شمسایی در ادامه  مطالبی را در خصوص ضرورت بازنگری در برنامهریزی و اجرای جشنواره ورزشی همگانی استانی و نیز چهارمین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان کشور که قرار است تابستان امسال در دو دانشگاه همدان و الزهراء برگزار گردد بیان داشتند و بر لزوم مشارکت حداکثری دانشجویان در برنامههای ورزشی و نیز حمایت اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم از دانشگاههای منطقه پنج در اجرای برنامهها و مسابقات ورزشی مختلف تأکید نمودند.

در ادامه مدیران تربیت بدنی سایر دانشگاهها منطقه پنج هم ضمن ارائه گزارش فعالیتهای انجام گرفته توسط دانشگاه مربوطه، پیشنهاداتی را در خصوص برگزاری هر چه بهتر مسابقات منطقه ارائه نمودند.

همچنین در این جلسه در خصوص هماهنگیهای لازم جهت اعزام تیمهای ورزشی به مسابقات قهرمانی کشور و نیز مسابقات منطقهای جهت کسب سهمیه المپیاد سال آینده بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در پایان خانم روزبهانی مسئول ورزشهای همگانی اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم گزارشی را در خصوص فعالیتهای ورزش دانشگاهی در سال 1397 ارائه دادند.

 

نشست مديران تربيت بدني دانشگاه‎هاي منطقه پنج کشور در دانشگاه برگزار گرديد