شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

با حضور چهار تن از اساتید دانشگاه ایلام؛ کارگاه تجاری سازی ایده های فکری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار گردید

با حضور دکتر محمدرضا ولی‌زاده، دکتر محمد تنهایی، دکتر مظفر بگ‌ محمدی و دکتر مجتبی کرمی اعضای هیأت علمی دانشگاه ایلام، کارگاه تجار‌ی‌سازی ایده‌های فکری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، در این کارگاه که دکتر ملکی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام و جمع زیادی از اساتید و دانشجویان این دانشگاه حضور داشتند، دکتر ولی‌زاده استادیار دانشگاه ایلام و رئیس پارک علم و فناوری ایلام اهمیت حضور اساتید در عرصه نوآوری و فناوری و تبدیل علم به ثروت را تشریح کرد و مشارکت این قشر را سبب کاهش هزینه‌های درمان، افزایش کیفیت و ایجاد اشتغال در استان دانست و خواستار اهتمام همه دانشگاهیان برای توسعه نوآوری و فناوری در استان ایلام شد.

در ادامه دکتر محمد تنهایی مدیر گروه آموزشی مهندسی کامپیوتر دانشگاه ایلام فرصت‌های تجاری‌سازی در علوم پزشکی را در هفت دسته کاربردی به تفصیل توضیح دادند، که با استقبال حاضرین روبرو شد و  و با تعاملی که صورت گرفت چندین فرصت تحقیقاتی و مشارکتی جهت تجاری‌سازی مشارکتی بین دانشگاه علوم پزشکی ایلام و دانشگاه ایلام شناسایی و احصاء گردید.

در ادامه حاضرین به بیان سؤالات مورد نظر خود پرداختند و آقایان دکتر ولی زاده، دکتر تنهایی، دکتر بگ محمدی و دکتر کرمی پاسخ‌های لازم را ارائه کردند.

شایان ذکر است با توجه به استقبال فوق‌العاده اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام، مقرر شد این جلسات به جهت پرورش ایده‌ها و فرصت‌های شناسایی شده در نوبت‌های بعدی و به صورت جلسات ادواری ادامه یافته و ان شا الله سبب ایجاد فرصت‌های مناسب جهت رشد ایده‌ها، خلق ثروت و ایجاد اشتغال پایدار در استان گردید.

با حضور چهار تن از اساتيد دانشگاه ايلام؛ کارگاه تجاري سازي ايده هاي فکري در دانشگاه علوم پزشکي ايلام برگزار گرديد با حضور چهار تن از اساتيد دانشگاه ايلام؛ کارگاه تجاري سازي ايده هاي فکري در دانشگاه علوم پزشکي ايلام برگزار گرديد با حضور چهار تن از اساتيد دانشگاه ايلام؛ کارگاه تجاري سازي ايده هاي فکري در دانشگاه علوم پزشکي ايلام برگزار گرديد