شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه ایلام و شهردار شهر چوار برگزار گردید

با هدف توسعه برنامه‌های تحقیقاتی و فناوری در شهرستان چوار، نشست هم‌اندیشی دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام و مهندس صادقیان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چوار، صبح امروز در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی، در این نشست دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فناوری و ‌تحقیقاتی در پویا سازی و توسعه شهرها نقش حیاتی دارد، ابراز امیدواری کرد با همکاری مجموعه مدیریت شهرستان چوار و توسعه برنامه‌های تحقیقاتی و فناوری، زمینه اشتغال پایدار  در این شهرستان فراهم گردد.

در این نشست مهندس صادقیان شهردار چوار با بیان اینکه شخصیت جهادی دکتر علی‌محمدی در استان ایلام زبانزد خاص و عام است، یادآور شد، توسعه برنامه‌های تحقیقاتی و فناوری در شهر چوار، جزء مطالبات دیرینه مردم این شهر است، که ان شاء الله با تدابیر  دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام و رئیس دانشگاه معین استان، این خواسته محقق گردد.

در این نشست همچنین اعضای شورای اسلامی شهر چوار نظرات، پیشنهادات و مسائل مورد نظر خود را بیان کرده و تأکید کردند، از تمامی ظرفیت‌های موجود برای تحقق این مطالبه مردمی استفاده خواهد شد.