شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تقدیر رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت عتف از رئیس دانشگاه و مدیر گروه علوم ورزشی

دکتر علی شریف‌نژاد رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت عتف با ارسال لوح تقدیری از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه و دکتر علیزاده مدیر گروه علوم ورزشی برای برگزاری مطلوب آزمون عملی سال جاری تقدیر بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی در لوح تقدیر دکتر شریفی‌نژاد چنین آمده است:

به لطف و رحمت واسعه حضرت حق، برگزاری آزمون عملی علوم ورزشی سال جاری، فرصتی مغتنم برای تجلی همگرایی و هم‌افزایی خانواده علوم ورزشی گردید. برگزاری این آزمون که یکی از رویدادهای علمی و ورزشی به شمار می‌رود، به عنوان برگ زرینی دیگری در کارنامه اجرایی این پژوهشگاه و دانشگاه‌های مجری ثبت خواهد شد.

بی‌شک حمایت‌ و پشتیبانی جنابعالی و تلاش صادقانه و مجاهدت همکاران محترم آن دانشگاه و گروه علوم ورزشی در برگزاری باشکوه آزمون، مایه مباهات و افتخار می‌باشد. از این رو وظیفه می‌دانیم از مساعدت و همکاری ارزشمند جنابعالی، دکتر رستم علیزاده و سایر همکاران محترم صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و برایتان آرزوی سلامتی توأم باعزت و موفقیت را از درگاه ایزد متعال مسئلت می‌نمایم.

امید است با همکاری روز افزون شاهد افق‌های روشن و تعالی بخش برای آینده جامعه دانشگاهی در گرایش علوم ورزشی باشیم.

شایان ذکر است آزمون عملی علوم ورزشی در شهریور ماه سال جاری با حضور 600 داوطلب دختر و پسر به مدت سه روز با رعالیت کامل پروتکل های بهداشتی در دانشگاه ایلام برگزار گردید.