شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دکتر حمزه صالحی‌پور استادیار دانشگاه ایلام موفق به کسب جایزه «دکتر کاظمی آشتیانی» از سوی بنیاد ملی نخبگان شد

دکتر حمزه صالحی‌پور عضو هیأت علمی دانشکده فنی و مهندسی موفق به جهت فعالیت‌های برجسته آموزشی، پژوهشی و نوآوری، موفق به کسب جایزه «دکتر کاظمی آشتیانی» از سوی بنیاد ملی نخبگان شد.

  به گزارش روابط عمومی، دکتر حمزه صالحی‌پور عضو هیأت علمی دانشکده فنی و مهندسی بر اساس ارزیابی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت بنیاد ملی نخبگان، برحسب فعالیت‌های برجسته آموزشی، پژوهشی و نوآوری، مشمول بهره‌مندی از جایزه «دکتر کاظمی آشتیانی» گردید.

به استناد تبصره مواد 3 و 4 آیین‌نامه «شناسایی و پشتیبانی از دانش آموختگان برترِ دانشگاهی» و به منظور اجرایی سازی بند «ب-2» از مادّه 4 آیین‌نامه و با هدف ایجاد زمینه مناسب اثرگذاری نخبگان در بهبود توان علمی و ارتقای هرم هیأت علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور، دانش آموختگان برتر دانشگاهی طبق شرایط این آیین نامه می‌توانند از تسهیلات فوق‌الذکر در قالب «جایزه دکترکاظمی آشتیانی»، به پاس خدمات علمی مرحوم دکتر سعید کاظمی آشتیانی بهره‌مند شوند.

از جمله تسهیلات اعطایی این جایزه می‌توان به کمک به ایجاد امکانات اولیه برای تجهیز فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، اعتبار تجهیزات و همچنین حمایت از حضور در دوره‌های آموزشی حرفه‌ای و توانمندساز اشاره کرد.

دکتر سعید کاظمی آشتیانی چهره ماندگار علمی، رئیس سابق پژوهشکده رویان و جهاد دانشگاهی بود که در سال 1384دار فانی را وداع گفت. چهار سال بعد از درگذشت وی، «جایزه دکتر کاظمی آشتیانی» برای حمایت و تقدیر از محققان برتر شکل گرفت.