شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست رئیس دانشگاه و شورای مرکزی تشکل‌های دانشجویی بصورت برخط برگزار گردید

با هماهنگی و برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی و اجتماعی، همزمان با روز دانشجو، نشست دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه و شورای مرکزی تشکل‌های دانشجویی بصورت برخط برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، نشست دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه و شورای مرکزی تشکل‌های دانشجویی با حضور حجت‌الاسلام غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر امامی‌پور مدیر امور فرهنگی و اجتماعی، دکتر شیری عضو هیأت نظارت بر تشکل‌های دانشجویی و دبیران و اعضای شورای مرکزی سه تشکل دانشجویی انجمن اسلامی، جامعه اسلامی و بسیج دانشجویی، عصر روز یک‌شنبه 1399/09/16  بصورت برخط برگزار گردید.

در این نشست دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه با بیان  اینکه برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام در چند سال اخیر در عالیترین سطح برگزار شده است، یادآور شد: علت اصلی این فرآیند، اعتماد به دانشجویان و اگذاری اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها به آنان بود، که به خوبی توانستند عنوان‌های کشوری و منطقه‌ای را کسب نمایند.

رئیس دانشگاه با اشاره به پدیده کرونا و پیامدهای آن در فعالیت‌های جاری دانشگاه‌ها، گفت: علیرغم اینکه فعالیت‌های دانشگاه به علت این پدیده به صورت برخط برگزار می‌گردد، در این عرصه هم دانشگاه ایلام خوش درخشید و توانست برنامه‌های خوبی را اجر نماید، که از جمله آنها می‌توان به برگزاری طرح کمند ویژه دانشجویان دختر دانشگاه‌های استان ایلام اشاره کرد، که بر اساس ارزیابی معاونت رئیس جمهور در اموز زنان و خانواده و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در سطح مناسبی با رویکرد بومی در انشگاه ایلام برگزار گردید.

دکتر علی‌اکبری، خاطرنشان کرد: رویکرد دانشگاه ایلام در حوزه مسائل فرهنگی و اجتمایع بر پذیرش سلایق مختلف و احترام متقابل قرار دارد و برای همین بستر لازم برای شکوفایی استعدادهای دانشجویان با گرایش‌های مختلف سیاسی به وجود آمد.

در این نشست حجت‌الاسلام غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریک روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، تأکید کرد که 16 آذر نمادی است تا بتوانیم اهداف خود را بازخوانی کرده و بتوانم در بستر علم و دانش برای ملت ایران تأثیرگذار باشیم.

در ابتدای این جلسه دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با تبریک روز دانشجو و تشکر از دبیران و اعضای شورای مرکزی تشکل‌های دانشجویی به جهت انجام فعالیت‌های متنوع سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در چند سال اخیر یادآور شد در سال جاری و علیرغم اینکه دانشجویان بصورت غیرحضوری به فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی اشتغال دارند، اما با تدابیری که اندیشیده شده برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی انجام گرفت، که بازخورد خوبی را هم به دنبال داشت.

در ادامه این جلسه دبیران و اعضای شورای مرکزی تشکل‌های دانشجویی به بیان دغدغه‌ها و نظرات مورد نظر خود پرداختند و در پایان هم رئیس دانشگاه به دغدغه‌ها و نظرات مطرح شده آنان پاسخ لازم را ارائه کرد.

 

نشست رئيس دانشگاه و شوراي مرکزي تشکل‌هاي دانشجويي بصورت برخط برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه و شوراي مرکزي تشکل‌هاي دانشجويي بصورت برخط برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه و شوراي مرکزي تشکل‌هاي دانشجويي بصورت برخط برگزار گرديد