شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیام دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت 16 آذر روز دانشجو

دکتر علی‌کبری رئیس دانشگاه، تأکید کرد: بر ما و تک تک دانشجویان عزیز فرض است که علیرغم دشواری‌ها و چالش‌هایی که امسال در پی اپیدمی کوید 19 رخ نموده است، مسؤلیت‌پذیری در عرصه عمل و حقیقت جویی در عرصه نظر را جامه عمل بپوشانیم.

  به گزارش روابط عمومی، دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه در پیامی به مناسبت 16 آذر روز بزرگداشت دانشجو، پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

  دانشگاه و دانشجوی ایرانی در پسِ فراز و فرودهای تاریخی و رویدادهایی که نشان از بالندگی و پویایی آن دارد همواره درصدد ایفای نقش پیشرو و بی بدیلش در خلق ارزش‌های انسانی و ملی بوده و هست. بدون کمترین تردیدی آینده ایران زمین از مسیر مشارکت جدی عالمان و نهاد علم در ساختن بنیادهای عقلانی حوزه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی می‌گذرد. تاریخ معاصر کشور عزیز ما انباشته از چنین دغدغه‌ای است که باید بیش از پیش پاس داشته شود. اینک بر ما و تک تک دانشجویان عزیز فرض است که علیرغم دشواری‌ها و چالش‌هایی که امسال در پی اپیدمی کوید 19 رخ نموده است، با درک الزامات اجتماعی و اخلاقی به عنوان عضوی مؤثر و فعّال در جامعه، مسؤلیت‌پذیری در عرصه عمل و حقیقت جویی در عرصه نظر را جامه عمل بپوشانیم و در راه آبادی و عزت ایران اسلامی با پایمردی بکوشیم. اینجانب به عنوان خدمتگذار جامعه دانشگاهی استان ایلام، فرا رسیدن روز دانشجو (مصادف با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجوی 16 آذر سال 1332) را به شما دانشجویان عزیز تبریک می‌گویم و از صمیم قلب، بهروزی و سربلندی را برایتان آرزومندم.