شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

با حضور رئیس دانشگاه ایلام از 14 پژشک فعال در عرصه مبارزه با کروناویروس تقدیر بعمل آمد

با هماهنگی و برنامه‌ریزی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و با حضور دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام، از 14 تن از پزشکان متخصص فعال در عرصه مبارزه با کرونا ویروس تقدیر بعمل آمد.

  به گزارش روابط عمومی، طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام، حجت‌الاسلام غیاثی  مسئول دفاتر نهاد نمایندگی دانشگاه‌های استان  و دکتر قیصوری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام  درجلسه  هماهنگی و معارفه مسئولان  قرارگاه جهادی دفاتر نهاد نمایندگی و تقدیر از 14 پزشک فعال در عرصه مبارزه با کروناوریروس در محل حسینیه حضرت زینب (س) تقدیر بعمل آمد.

در این مراسم حجت‌الاسلام کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام  با تقدیر و تشکر از اهتمام دکتر علی‌اکبری و حجت‌الاسلام غیاثی در حمایت مادی و معنوی از جامعه درمان استان و علی‌الخصوص مدافعان سلامت، بر لزوم تداوم این حمایت‌ها و همکاری‌ها تأکید کردند.

در ادامه مراسم، دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام با اشاره به اینکه دانشگاه بر اساس رسالت اجتماعی خود از آغاز شیوع کرونا ویروس در سطح جامعه، در کنار مردم قرار گرفت، یادآور شد: همکاران اینجانب در دانشگاه ایلام با ارایه ایده‌های کاربردی در قالب واحد استانی شبکه ملی جامعه و دانشگاه و همچنین تولید محلول ضدعفونی بر پایه الکل با ظرفیت روزانه بین 500 تا 1000 لیتر، برگزای همایش نیکوکاری احسان (توزیع 1000 بسته مواد غذایی به ارزش هر بسته 300 هزار تومان برای کمک به محرومان استان) و حضور داوطلبانه دانشجویان در مناطق محروم شهر ایلام، تقدیر از مدافعان سلامت و کمک در شکل‌گیری و توسعه آموزش مجازی در سطح دانشگاه‌های استان؛ همراهی خوب و مناسبی با مردم استان برای مقابله با این مهمان ناخوانده داشتند.

دکتر علی‌اکبری، خاطرنشان کرد: دانشگاه ایلام تاکنون در این عرصه خوش درخشیده و از این به بعد هم آمادگی داریم از تمام ظرفیت خود برای کمک به مردم استان ایلام استفاده کنیم.

در ادامه  حجت‌الاسلام غیاثی مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان با تمجید از فعالیت کادر درمان استان در حوزه مبارزه با کروناویروس و علی‌الخصوص گروه‌های جهادی قرارگاه دفاتر نهاد نمایندگی، تأکید کردند هیچگاه زحمات این عزیزان در روزهای سخت و طاقت فرسای مبارزه با کرونا فراموش نخواهد شد.  

حجت‌الاسلام غیاثی ابراز امیداوری کرد با تشکیل قرارگاه جهادی دفاتر نهاد نمایندگی و جذب فعالان عرصه مبارزه با کرونا و با برنامه‌ریزی بهتر، شاهد ارائه خدمات بهتر و بیشتر در این عرصه باشیم.

در پایان این مراسم مسئولان قرارگاه جهادی دفاتر نهاد نمایندگی معرفی شدند و با اهداء لوح و هدیه از 14 پزشک متخصص فعال در عرصه مبارزه با کروناویروس تقدیر بعمل آمد.

با حضور رئيس دانشگاه ايلام  از 14 پژشک فعال در عرصه مبارزه با کروناويروس تقدير بعمل آمد با حضور رئيس دانشگاه ايلام  از 14 پژشک فعال در عرصه مبارزه با کروناويروس تقدير بعمل آمد با حضور رئيس دانشگاه ايلام  از 14 پژشک فعال در عرصه مبارزه با کروناويروس تقدير بعمل آمد با حضور رئيس دانشگاه ايلام  از 14 پژشک فعال در عرصه مبارزه با کروناويروس تقدير بعمل آمد