شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

ثبت‌نام حدود 1600 دانشجوی ورودی جدید در دانشگاه ایلام در سال تحصیلی 1400-1399

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه عنوان کرد: حدود 1600 نفر دانشجوی ورودی جدید در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری بصورت مجازی در دانشگاه ایلام برای سال تحصیلی 1400-1399 ثبت نام کردند.

  به گزارش روابط عمومی، دکتر مصطفی نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با اعلام این خبر، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم رعایت تمامی پروتکل‌‌های بهداشتی، با اهتمام همکاران معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی تمامی مراحل ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان ورودی جدید بصورت مجازی انجام گرفت، که در نهایت حدود 1600 نفر شامل: 1000 نفر در مقطع کارشناسی، 550 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 50 نفر در مقطع دکتری ثبت نام کردند.

دکتر نعمتی یادآور شد: ثبت‌نام نهایی منوط به تکمیل  دقیق  کلیه مراحل ثبت نام اینترنتی و ارسال اصل مدارک خواهد بود و چنانچه پذیرفته‌شده‌ای در موعد مقرر فارغ‌التحصیل نشده باشد و یا مدارک وی به صورت ناقص ارسال شده باشد، ثبت نام وی کنسل خواهد شد و در این خصوص دانشگاه هیچ‌گونه تعهدی در قبال این پذیرفته‌شدگان ندارد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، درباره شیوه برگزاری کلاس‌ها، گفت: برگزاری کلاس‌ها تا اطلاع ثانوی بصورت مجازی بوده و دانشجویان موظفند در اسرع وقت با هماهنگی مدیران گروه‌های آموزشی در این کلاس‌ها شرکت نمایند.