شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه ایلام و مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام برگزار گردید

با هدف رایزنی برای برگزاری مطلوب کنفرانس ملی تازه‌های علوم ورزشی و سلامت، نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه ایلام و مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، نشست هم‌اندیشی دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام و دکتر علیشایی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با هدف رایزنی درباره برگزاری مطلوب  کنفرانس ملی تازه‌های علوم ورزشی و سلامت، با حضور دکتر مهدیزاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه،  دکتر یاری رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی و دکتر علیزاده مدیرگروه آموزشی علوم ورزشی دانشگاه صبح امروز در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

در این نشست، دکتر علی‌اکبری به تجربه برگزاری دومین همایش بین المللی گرد و غبار و همایش ملی گفتمان اعتدال در دانشگاه ایلام در چند سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: دانشگاه ایلام بنا به اظهار نظر مقامات مختلف کشوری و استانی و صاحب‌نظران توانست این دو همایش را در سطح عالی برگزار نماید و تجربه نابی را در برگزاری همایش‌های ملی و بین‌المللی کسب کند.

دکتر علی‌اکبری با اشاره به توانمندی‌های دانشگاه ایلام در حوزه علوم ورزشی و تربیت بدنی، اظهار داشت: وجود اداره تربیت بدنی توانمند، گروه علوم ورزشی کارآمد، امکانات و فضاهای خوب ورزشی و  و تعداد زیادی دانشجوی فعال باعث شده که دانشجویان دانشگاه ایلام عنوان‌ها مختلف ورزشی را در سطح کشور و منطقه کسب کرده و جایگاه بین دوازدهم تا چهاردهم در بین دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در سطح ملی  در چند سال اخیر کسب نمایند.

رئیس دانشگاه ایلام با تقدیر از دکتر علیشایی و همکارانش به جهت همراهی و همکاری خوب با دانشگاه ایلام، تأکید کرد به واسطه این نگاه مثبت، همکارهای دانشگاه ایلام و اداره کل تربیت بدنی ایلام امروز در سطح مطلوبی گسترش یافته است.

رئیس دانشگاه با اشاره به برگزاری کنفرانس ملی تازه‌های علوم ورزشی و سلامت بصورت مشترک مابین دانشگاه ایلام و اداره کل ورزش و جوانان در آذر ماه سال جاری، خاطرنشان کرد: این کنفرانس با هدف رشد و توسعه دانش تربیت بدنی و علوم ورزشی و با تأکید بر جنبه‌های کاربردی و راهبردی و توسعه‌ای علوم ورزشی که از سودمندی خاص در سطح کشور برخوردارند برگزار می‌شود، که خوشبختانه استقبال خوبی از آن در سطح کشور و استان انجام گرفته است.

در این نشست دکتر علیشایی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه یکی از الزامات توسعه کشور، همکاری دانشگاه‌ها با سازمان‌ها و ادارات برای ارتقاء سطح فعالیت‌های اجرایی است، یادآور شد: اگر جامعه این دیدگاه نسبت به دانشگاه داشته باشد، بخش اعظمی مشکلات و چالش‌های موجود برطرف می‌شود.

دکتر علیشایی افزود: با حسن نیت مدیریت دانشگاه ایلام، خوشبختانه همکاری‌های دوجانبه دانشگاه و اداره کل ورزش و جوانان توسعه یافته که می‌تواند دستاورد ارزشمندی برای مردم استان باشد.

در ابتدای این جلسه دکتر مهدیزاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، گزارشی  از روند فراخوان و ارسال مقالات و برنامه‌های پیش بینی شده برای روزهای برگزاری همایش ارائه داد.

در ادامه طرفین به بحث و تبادل نظر در زمینه روند برگزاری کنفرانس ملی تازه‌های علوم ورزشی و سلامت پرداختند.

کنفرانس ملی تازه‌های علوم ورزشی و سلامت  در پنج محور شامل:  فیزیولوژی و تغذیه،  مدیریت،  آسیب‌شناسی و حرکات اصلاحی،  بیومکانیک ، مهندسی و فناوری  و رفتار حرکتی و روانشناسی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 19 و 20 آذرماه سال جاری بصورت مجازی در دانشگاه ایلام برگزار می‌گردد.

 

نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و مديرکل ورزش و جوانان استان ايلام برگزار گرديد نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و مديرکل ورزش و جوانان استان ايلام برگزار گرديد نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و مديرکل ورزش و جوانان استان ايلام برگزار گرديد نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و مديرکل ورزش و جوانان استان ايلام برگزار گرديد نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و مديرکل ورزش و جوانان استان ايلام برگزار گرديد