شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری 3760 نفر ساعت کارگاه آموزش تخصصی به صورت الکترونیک برای سازمان ها و نهادهای استان در سال جاری

مدیر برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره‌وری دانشگاه عنوان کرد: در سال جاری و علی رغم پدیده کرونا، 3760 نفر ساعت  دوره‌های کارگاه آموزش تخصصی به صورت الکترونیک برای سازمان‌ها و نهادهای استان  برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر محمد سلاورزی مدیر برنامه ،بودجه، تحول اداری و بهره‌وری دانشگاه با اعلام این خبر افزود: دانشگاه ایلام طی سال جاری در راستای رسالت نقش موثر  در عرصه‌های مختلف توسعه استان از طریق آموزش کار آمد، با وجود شرایط شیوع ویروس کرونا به صورت  مجازی و آنلاین، اقدام به  برگزاری 12  عنوان دوره کارگاه به میزان 3760 نفر ساعت  دورههای آموزش کوتاه مدت  تخصصی و فنی برای کارکنان و مهندسان ادارت و سازمان نظام مهندسی، بنیاد مسکن، شرکت برق ، امور عشایری، بانک توسعه صادرات و ...   نموده است.

دکتر سلاورزی افزود: شایان ذکر است در سال جاری با توجه به وقوع و شیوع بیماری کرونا  و تعطیلی کلاس‌ها بصورت فیزیکی دوره‌های کارگاه تخصصی در بستر فضای مجازی با کیفیت لازم و به صورت منظم برگزار گردید.

مدیر برنامه ،بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه، اضافه کرد: با انعقاد این قرار دادها و اجرای دوره‌های فوق میزان 452375000 ریال درآمد برای دانشگاه کسب گردیده است. برگزاری دوره‌های کارگاه با همت و پیگیری آقای محمد حسین عسکری‌نیا معاون مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهروری برگزار می‌گردد.