شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام: جذب 10 عضو هیات علمی جدید در فراخوان آبان و آذر

دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام عنوان کرد: به منظور تحقق برنامه‌‌های دانشگاه، ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و تکمیل کادر هیأت‌ علمی، بر اساس فراخوان سال جاری 10 عضو هیأت علمی جذب می‌کند.

    به گزارش روابط عمومی، دکتر محمد علی‌اکبری رئیس دانشگاه با اعلام این خبر، رشته های رشته‌های تخصصی موردنیاز را مهندسی نفت ، مهندسی مکانیک (طراحی کاربردی)، مهندسی شهرسازی، جامعه شناسی فرهنگی، روانشناسی تربیتی، فیزیک (حالت جامد)، مهندسی آب (گرایش آبیاری و زهکشی)، بهداشت مواد غذایی، مهندسی باغبانی (گرایش گیاهان زینتی) و شیمی تجزیه (هیات علمی پژوهشی) عنوان نمود و اظهار داشت که متقاضیان می‌‌توانند با مراجعه به سامانه نور رضوی و ملاحظه شرایط عمومی و اختصاصی مورد نظر دانشگاه ایلام در این فراخوان شرکت نمایند.

دکتر علی‌اکبری ضمن استقبال از جذب اعضای هیأت ‌علمی بومی در دانشگاه ایلام اظهار امیدواری کرد، که فارغ‌التحصیلان برجسته دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی و نخبگان و سرآمدان بومی بتوانند با احراز شرایط در کسوت هیأت‌ علمی در دانشگاه ایلام جذب گردند.

 قابل ذکر است فرصت ثبت‌نام در سامانه جذب از تاریخ  1399/08/13 لغایت 1399/09/18 می‌باشد و بعد از آن مراحل بررسی پرونده‌‌های متقاضیان در هیأت اجرایی جذب و گروه‌های آموزشی آغاز می ‌گردد.