شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

اطلاعیه مهم دانشگاه ایلام درخصوص نحوه ارایه خدمات از روز شنبه اول آذر 1399

  بسمه تعالی 

   به اطلاع عموم دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه ایلام می‌رساند بر اساس بخشنامه ابلاغی شماره 374899 مورخ 1399/08/27 سازمان امور اداری و استخدامی کشور و نیز مفاد بخشنامه شماره 184548/ و مورخ  1399/08/28 وزیر محترم عتف، موارد ذیل از اول آذرماه جاری تا زمان اعلام وضعیت جدید برای اجرا در سطح دانشگاه و بخشهای تابعه ابلاغ می‌گرد:

1-دانشگاه در ایام مزبور تعطیل است و به جز موارد ذیل، هرگونه مراجعه یا ارائه خدمات حضوری ممنوع می‌باشد.

2-ضروری است ارائه خدمات آموزشی (سامانه‌های آموزش الکترونیک) و اداری (اتوماسیون) از سوی اعضای محترم هیأت علمی به صورت برخط همچون گذشته به نحو مطلوب انجام گیرد.

3- دسترسی به خدمات ضروری تیم پشتیبانی آموزش الکترونیک برای پایش و پاسخگویی مطلوب به مشکلات احتمالی، ضروری است.

4-واحدهای آموزشی مؤظفند تدابیر و مجوزهای لازم را برای ادامه مطلوب پروژه‌های در حال اجرا و غیرقابل توقفِ دانشجویان تحصیلات تکمیلی با رعایت کاملِ موازین بهداشتی با تأیید و هماهنگی معاونت‌های آموزشی و دانشجویی اخذ نمایند.

5-ضروری است عموم دانشجویان و به ویژه دانشجویان نو ورود ضمن خودداری از هرگونه مراجعه حضوری به دانشگاه تمامی مدارک خود را تنها از طریق پست به دانشگاه ارسال نمایند و درخواست خود را از طریق سامانه‌ها پیگیری کنند.

6-ضروری است کارکنانِ دورکار، امور و خدمات سازمانی را از طریق سامانه اتوماسیون در اسرع وقت انجام دهند و تماسهای کاری را در ساعات اداری پاسخگو و پیگیر باشند. عدم انجام وظیفه و مسئولیت در قبال ارباب رجوع در ساعات اداری غیبت تلقی می‌شود.

7-کلیه پروژه‌های عمرانی دانشگاه با نظارت دفتر فنی دانشگاه فعال خواهد بود.

8- حضور کارکنان بخش‌های حفاظت فیزیکی و حفاظت از تأسیسات در دانشگاه الزامی است.

9-بر اساس اعلام هفتگیِ وضعیت شهرها، برای ممانعت از ایجاد وقفه در انجام فعالیت‌های ضروری واحدهای ستادی، حضور حداقل نیروی انسانی (تا حداکثر یک سوم) با تشخیص و هماهنگی مسئول مربوطه مجاز است.

10-ضروری است هر یک از معاونت‌ها و مدیریت‌های دانشگاه یک نفر را به عنوان متصدی میز خدمت الکترونیکی با مشخص کردن نحوه و زمان دسترسی معرفی نمایند.

11-وقت اداری دانشگاه در ایام مزبور تابع مصوّبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خواهد بود.

12-خدمات آموزشی و دانشجویی برای دانشجویان خارجی از طریق سامانه‌های الکترونیک قابل دسترسی است.

 

روابط عمومی دانشگاه ایلام