دیدار هیئت رئیسه دانشگاه با اعضای هیأت علمی دانشکده علوم پایه

خانه خبرها

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، با دعوت رئيس دانشکده علوم پايه، هيئت رئيسه دانشگاه با اعضاي هيأت علمي اين دانشکده ديدار و گفتگو کردند.

پيش از اين ديدار دکتر محمد علي‌اکبري، به اتفاق اعضاي هيئت رئيسه از آزمايشگاه‌هاي دانشکده بازديد نمودند و از نزديک در جريان وضعيت جاري آزمايشگاه‌ها و فعاليت دانشجويان و همکاران قرار گرفتند.

در ابتداي اين ديدار دکتر محمود روشني، رئيس دانشکده علوم پايه ضمن تقدير از هيئت رئيسه به خاطر قبول اين دعوت در سخناني از شرايط کلي دانشکده گزارشي ارائه نمود و از تلاش همکاران خود و دانشجويان در روند روبه رشد علمي دانشکده قدرداني نمود.

در ادامه دکتر محمد علي‌اکبري، رئيس دانشگاه با ابراز خرسندي از حضور در جمع همکاران خود در اين دانشکده بيان داشت: دانشکده علوم پايه از ستون‌هاي دانشگاه است و گروه شيمي را جزء افتخارات دانشگاه و حتي آموزش عالي کشور دانست.

رئيس دانشگاه با اشاره به موفقيت‌هاي اخير اعضاء هيأت علمي و دانشجويان دانشکده در بخش‌هاي مختلف آموزشي و پژوهشي گفت: دانشگاه به خود مي بالد که چنين همکاران و دانشجوياني را با خود همراه دارد. ما امروز در جمع شما عزيزان حاضر شده‌ايم تا در خصوص دانشکده و دانشگاه بصورت عام صحبت داشته باشيم که موجب همراهي و همدلي بيشتر خواهد شد.

شايان ذکر است موضوعات آموزشي، پژوهشي و دانشجويي بين هيئت رئيسه و اعضاء هيأت علمي در اين ديدار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها