همایش پیاده روی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان برگزار شد.

خانه خبرها

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، به مناسبت آغاز هفته تربيت بدني، اعضاء هيأت علمي، کارکنان و دانشجويان دانشگاه‌ و مراکز آموزش عالي استان همايش بزرگ پياده روي به ميزباني دانشگاه ايلام برگزار کردند.

دکتر محمد علي‌اکبري، رئيس دانشگاه ضمن تشکر از شرکت اعضاء هيأت علمي، دانشجويان و کارکنان  دانشگاه ها و مراکز آموزش عالي استان و کارکنان تربيت بدني استان و شهرستان ايلام  اظهار داشت: حرکت امروز از چند جهت يک حرکت نمادين است، از يک جهت، همدلي و همراهي حوزه آموزش عالي استان را نشان مي دهد که همه اين مراکز باهم در اين همايش شرکت نمودند و از جهت ديگر در اين حرکت نمادين دانشگاهيان ايلام نشان دادند که دانشجويان در دانشگاه علاوه  بر کسب علم و پژوهش بايد در جنبه سلامت و ورزش  هم فعال باشند.

رئيس دانشگاه با خاطر نشان کردن افتخارات دانشگاه ايلام در اين عرصه عنوان کرد: دانشجويان دانشگاه ايلام با توجه  به فعاليت‌هايي که در اين مدت انجام داده‌اند و کسب افتخاراتي که حاصل کردند نشان دادند در جايگاه مناسبي در ورزش  منطقه و کشور قرار دارند.

دکتر علي‌اکبري با اشاره به اينکه مدير تربيت بدني دانشگاه جزو مديران برتر تربيت بدني دانشگاه هاي کشور محسوب مي شود افزود: دانشجويان دانشگاه ايلام با توجه به تلاش و همکاري مدير و اعضاي هيأت علمي گروه تربيت بدني دانشگاه در کسب مدال هاي ورزشي استان، منطقه و ملي افتخارات شاخصي کسب نموده‌اند. ايشان در ادمه ضمن اميدواري از وجود پتانسيل دانشگاه ايلام و همگاني کردن اين برنامه‌ها افزودند قطعاً شاگرداني تربيت خواهيم کرد  که علاوه بر سلامت فکري از سلامت  جسمي، روحي و رواني  هم برخوردار باشند.

رئيس دانشگاه ضمن اشاره به فعاليت معاونت محترم دانشجويي در بخش سلامت اظهار داشت:  دانشگاه ايلام در بخش سلامت، جزو دانشگاه هاي شاخص کشور محسوب مي شود و اين بخش با توجه به اينکه فعاليت هايي براي سنجش توانايي سلامت و مشکلات دانشجويان دارد توصيه مي شود در سال جاري همين برنامه انجام بشود.

شايان ذکر است در پايان اين همايش شرکت کنندگان با حضور در گلزار شهداء گمنام دانشگاه ايلام ياد و خاطره اين عزيزان را گرامي داشتند و اداره تربيت بدني به قيد قرعه به تعدادي از حاضرين هديه اهداء کرد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها