معاون پژوهشی دانشگاه ایلام خبر داد: طراحی 5 «استارت آپ» در استان ایلام

خانه خبرها
معاون پژوهشي دانشگاه ايلام خبر داد: طراحي 5 «استارت آپ» در استان ايلام

به گزارش روابط عمومي و به نقل از خبرگزاري مهردکتر حسين مهدي زاده معاون پژوهشي دانشگاه ايلام از طراحي پنج استارت آپ با همکاري پارک علم و فناوري و دانشگاه ايلام خبر داد.

دکتر حسين مهدي زاده اظهار داشت: استارت آپ ويکند يک رويداد آموزشي - تجربي در سراسر دنياست که در سه روز متوالي برگزار مي شود و شرکت کنندگان گرد هم مي‌ آيند تا ايده‌هايشان را مطرح ، گروه تشکيل داده و هر گروه ايده‌اي را اجرا کند.

وي افزود: پس از مطرح شدن اجراي اين برنامه در استان تاکنون 193 ايده براي توسعه فضاي کسب و کار در استان دريافت شده که براي مجريان اين طرح غيرقابل باور بود.

معاون دانشگاه ايلام يادآور شد: برگزاري اينگونه برنامه ها منجر به شکوفايي ايده هاي خلاقانه افراد مي شود و در صورت حمايت مي توان زمينه تجاري سازي اين افکار و رونق اشتغالزايي را فراهم کرد.

دکتر مهدي زاده ادامه داد: استارت آپ يک تجارت نوپا در قالب يک شرکت يا سازمان موقت است که در پي ايجاد و راه‌اندازي يک مدل تجاري جديد در زمينه خاصي است.

وي زمينه هاي اجراي استارت آپ را در استان ايلام در رشته هاي فناوري اطلاعات ، گردشگري و صنايع دستي ، کشاورزي گياهان داوري و زينتي ، سلامت ، انرژي ، انرژي هاي نو و صنايع پايين دستي پتروشيمي عنوان کرد و گفت: تاکنون 5 استارت آپ با همکاري پارک علم و فناوري و دانشگاه ايلام طراحي شده است.

وي نهادينه شدن اين برنامه ها را نيازمند همراهي بانک هاي عامل و مديران دستگاه هاي اجرايي دانست و اضافه کرد: دانشگاه ايلام آمادگي دارد با دعوت از داوران برتر در اين حوزه ، زمينه شکوفايي ايده هاي خلاقانه نخبگان استان را فراهم کند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها