دکتر علی اکبری، روحیه انقلابی گری هیچ گاه با قانون گرایی در تقابل نبوده 

خانه خبرها
دکتر علي اکبري، روحيه انقلابي گري هيچ گاه با قانون گرايي در تقابل نبوده 

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، ، اختتاميه جشنواره هاي فرهنگي هنري ققنوس و علمي افق روشن به همت بسيج دانشجويي و با حضور مسئول سازمان بسيج هنرمندان کشور، و مسئول فرهنگي اجتماعي سازمان بسيج دانشجويي کشور،  و با حضور دانشجويان و اساتيد در سالن آمفي تئاتر دانشگاه ايلام برگزار شد.

دکتر محمد علي اکبري، رئيس دانشگاه ايلام،ضمن خير مقدم به حضار، اظهار داشت: دانشگاه ايلام با اين هدف که به عنوان گرانيگاه علمي و فرهنگي مطرح باشد، امروزه مرجع و ملجاء بسياري از برنامه هاي ملي است که در استان برگزار مي شود.
وي با بيان اينکه در بين برنامه هاي برگزار شده، برنامه هاي بسيج جايگاه خاص خود را دارند، افزود: رابطه کاري صميمانه و  مبتني بر هم افزايي با بسيج دانشجويي در بين همه مراکز دانشگاهي استان، چيزي جز سرافرازي و وفاق و برادري براي مجموعه ها نداشته است.
رئيس دانشگاه ايلام تصريح کرد: بسيج دانشجويي دانشگاه ايلام، ثابت کرده است، که فرا تشکلي است، و توانسته است به مدد اين انديشه و با استفاده از همه ي ايده ها و افکار و ظرفيت هاي دانشجويي در بين بسيج هاي دانشجويي هم تراز خود بدرخشد.
دکتر علي اکبري به همکاري مراکز علمي و دانشگاهي استان در راستاي اعزام اردوهاي راهيان نور اشاره وخاطرنشان کرد: همکاري و همدلي مجموعه هاي دانشگاهي با سپاه استان، در راستاي اردوهاي راهيان نور، علاوه بر اينکه نمايشي ديدني از يک کار دانشگاهي به جامعه علمي و هنري است بلکه الگويي قابل تکثير و تقليد است، که ما در اين جهت هم توانسته ايم منش دانشگاهي خود را حفظ کرده و هم در تقويت روحيه بسيجي در جامعه دانشگاهي تلاش کنيم.
وي با اشاره به تصور غلط برخي در خصوص انقلابي گري تصريح کرد: ما ثابت کرديم که روحيه انقلابي گري هيچ گاه با قانون گرايي و تبعيت از قانون در تضاد و تقابل نيست و نخواهد بود.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها