آئین غبارروبی مزاری شهدای دانشگاه ایلام برگزارشد

خانه خبرها

به گزارش خبرنگار روابط عمومي،  به مناسبت سالروز تاريخي ورود امام خميني(ره) و آغاز دهه فجر گلزار شهداي گمنام دانشگاه ايلام با حضور دانشگاهيان غبارروبي و عطر افشاني شد.اين مراسم که با حضور مسئولان، اساتيد و کارکنان دانشگاه ها و بسيج دانشجويي استان ايلام، برگزار شد، شرکت کنندگان با اهداي گل مقام شامخ شهيدان را ارج نهاده و يک بار ديگر با انقلاب و آرمان هاي نظام اسلامي تجديد ميثاق کردند.

معاون فرهنگي اجتماعي دانشگاه: ضرورت مجاهدت دانشگاهيان در مسير اعتلاي انقلاب اسلامي

دکتر محمد رضا شيرخاني، معاون فرهنگي اجتماعي دانشگاه ايلام، در مراسم غبار روبي مزارشهداي گمنام دانشگاه ايلام، با تبريک ايام الله دهه فجر گفت: شجره تنومند انقلاب اسلامي در سي و هشت سالي که از عمر آن مي گذرد شاهد فراز و نشيب هاي بيشماري بوده است.

وي افزود: بيانات امام خميني(ره) و توصيه هاي حکيمانه مقام معظم رهبري همواره چراغ راه نظام و انقلاب بوده و پايبندي و استواري امروز مديون رهنمودهاي اين دو بزرگمرد تاريخ انقلاب اسلامي است.

دکتر شيرخاني با بيان اينکه انقلاب اسلامي با احکام شريعت دين مبين اسلام، گره خورده است، اظهار داشت: امروز در سايه وحدت، ايمان و علم توانسته ايم قله هاي رفيع ترقي و پيشزفت را طي کنيم.

معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ايلام،  با بيان اينکه استحکام و اقتدار ايران اسلامي مرهون انقلاب است، اضافه کرد: دانشگاهيان بايد با تلاش و کوشش بتوانند گام هاي مثبتي را در مسير اعتلاي جمهوري اسلامي بردارند.

مسئول نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام : دانشگاهيان با علم دانايي و فرهنگ به مقابله با چهل فرهنگي برخيزند

 حجت الاسلامغلامرضا غياثي، مسئول نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام در آئين غبارروبي مزارشهداي اين مرکز آموزش عالي گت: امام خميني(ره) بزرگ مردي که تاريخ الهي و انساني بشريت را دوباره در تار و پود ظلمت و جهل بشري ترسيم کرد.

وي افزود: امام خميني تأليفي جديد از انسان الهي در عصر جهل و ظلم ارائه داد، و توانست با راهبري درست انقلاب را در اين عرصه از زمان به خوبي تام و تمام به کمال برساند.

حجت الاسلام غياثي با بيان اينکه زندگي بشر همواره در تقابل بين ظلم، جهل و ظلمت با کرامت و آزادگي بوده، اظهار داشت: امام خميني با شکل گيري انقلاب اسلامي آزادگي، استقلال و کرامت انساني مردم ايران را حياتي دوباره بخشيد.

مسئول نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام، با اشاره به تقابلهميشگي حق و باطل ادامه دادامام خميني(ره) با ايستادگي  در مقابل طاغوتيان،  تمام اقتدار و شوکت ظالمانه و مستبدانه آنان را با دستان خالي بر هم زد.

وي با بيان اينکه  انسانهائي که بر مدار ايمان و قدرت خداوند قرار مي گيرند همواره پيروزهستند، خاطرنشان کرد: امام خميني(ره) عصر طاغوت، و کاخ تباهيت را در هم شکست ورسالت انقلاب اسلامي را به خوبي به سرانجام رسانيد و رسالت انقلاب فرهنگي را بر دوش ما و پيروانش گذاشت.

حجت الاسلام غياثي با اشاره به انتظار امام از ميراث داران انقلاب، يادآور شد:  مهم تر از انقلاب اول و انقلاب دوم،انقلاب فرهنگي است که به دليل حساس بودن و دشواري عرصه به انقلاب سوم معروف شده است.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها