دانشگاه ایلام میزبان کمیسیون دانشجویی استان

خانه خبرها

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، دانشگاه ايلام براي نخستين بار  با پيشنهاد دبير محترم کميسيون در فضايي صميمي و بانشاط، ميزبان اعضاي محترم کمسيون دانشجويي استان بود.

اين کمسيون با حضور دکتر علي‌اکبري، رئيس دانشگاه ايلام، مهندس  کلانتري، معاون سياسي امنيتي استانداري ايلام، بسطامي، فرماندار ايلام، محمدي، شهردار ايلام، سرهنگ  خادم، فرمانده پليس راهور استان، گراوند، مديرکل سياسي  استانداري و دبير ستاد انتخابات استان، مديران ادارات و روساي دانشگاه ها و مراکز آموزش عالي در دانشگاه ايلام برگزار شد.

رئيس دانشگاه: اقدامات عمراني دولت در راستاي گسترش فضاي دانشگاهي و علمي کم نظيراست. 
دکتر محمد علي‌اکبري، رئيس دانشگاه ضمن عرض خير مقدم به ميهمانان، گزارشي از فعاليت‌هاي اجرايي و توانمندي هاي دانشگاه را ارائه کردند به کلنگ زني دانشکده علوم انساني، با حضور استاندار  اشاره کرد، و بيان داشت: از طرف سازمان مديريت براي اين پروژه ها قول هاي مساعدي در تخصيص اعتبار گرفته ايم و بايد اذعان کنيم که اقدامات عمراني که در اين دولت در راستاي گسترش فضاي دانشگاهي و علمي صورت گرفته است، به نوبه خود کم نظيراست. 
رئيس دانشگاه ايلام، به کار ارزشمند دانشگاه ايلام، در بحث راه هاي دسترسي و فضاي کالبدي دانشگاه به طول 6 کيلومتر اشاره کرد و افزود: با دوبرابر کردن سايت دانشگاه، وقرار گرفتن  تمام خيابان ها در اين سايت  شرايط مناسبي ايجاد شده که دربحث  برق و آب و گاز اين مسير نيز مشکلي وجود ندارد.

 معاون سياسي امنيتي استانداري ايلام: تا به ثمر رسيدن انتظارات دانشگاه ايلام در کنار اين مجموعه هستيم.

مهندس حسين کلانتري، معاون سياسي امنيتي استانداري ايلام، در جلسه کميسيون دانشجويي که در دانشگاه ايلام، برگزار شد، ضمن قدرداني از مجموعه مديريتي دانشگاه  براي نقش سازنده و تاثيرگذار دانشگاه در استان، بر اجرايي شدن نظرات و برنامه هاي دانشگاه در توسعه استان تاکيد کردند.
معاون سياسي امنيتي استانداري ايلام با بيان اينکه تا به ثمر رسيدن انتظارات دانشگاه ايلام در کنار اين مجموعه هستيم گفت: جاده اي که از دانشگاه ايلام به سمت دانشگاه  علوم پزشکي جدا مي شود و مقرر شده است در حوزه راه و شهر سازي باشد، طبيعتأ انتظار  اين است  که هم بحث تعويض آسفالت وترميم ان و هم خط کشي و  روشنايي آن در دستور کار قرار گيرد.
مهندس کلانتري اضافه کرد: تا به ثمر رسيدن اين تصميمات و انجام اقدامات لازم، در کنارمجموعه دانشگاهي بوده، و اعتبارات و تخصيص هاي لازم پيگيري خواهد شد.

شايان ذکر است که در اين جلسه  مديران سياسي و امنيتي استان نيز از برگزاري مناسب مراسمات 16 آذر قدرداني کردند و قبل ازجلسه از پروژه پارک خطي بلوار پزوهش، راه هاي دسترسي دانشگاه و فضاهاي درحال احداث در جوار دانشگاه بازديد به عمل آمده و تصميماتي به شرح زير اتخاذ گرديد:

1- اجراي مسير برگشت بلوار پژوهش.

2- اجرا و تکميل سيستم روشنايي بلوار پژوهش با استفاده از پنل هاي خورشيدي.

3- احداث ميدان در محل ورودي اصلي دانشگاه به منظور تسهيل در تردد وسايل نقليه.

4- لحاظ نمودن برنامه هاي دانشگاه در توسعه راه هاي دسترسي به دانشگاه و مراکز همجوار،  توسط اداره کل راه و شهرسازي استان.

5-نصب دستگاه‌هاي الکترونيکي( کارت خوان) در سرويس‌هاي دانشجويي سازمان اتوبوسراني ايلام.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها