بازدید رئیس و اعضاء ستاد اربعین دانشگاهیان از موکب های دانشگاهی شهر ایلام

خانه خبرها
بازديد رئيس و اعضاء ستاد اربعين دانشگاهيان از موکب هاي دانشگاهي شهر ايلام

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، دکتر محمد علي اکبري رئيس ستاد اربعين دانشگاهيان استان همراه با رؤساي دانشگاه ها، معاونان فرهنگي و مسئولين بسيج دانشجويي استان از موکب هاي دانشگاهي و بسيج دانشجويي در ميدان قرآن و ارغوان شهر ايلام بازديد کردند.
دکتر محمد علي اکبري در حاشيه اين بازديد با بيان اينکه دانشگاه ايلام و ساير دانشگاه ها بنا بر امکانات و ظرفيت ها و توانايي خود در اين راه قدم نهاده و در پذيرايي و استقبال از زائران بدون هيچ چشم داشتي فعاليت مي کنند، اظهار داشت: در اين ايستگاه هاي صلواتي علاوه بر توزيع مواد غذايي،بسته هاي فرهنگي پيش بيني شده که شامل اطلاعات ضروري اربعين اعم از نقشه کشور عراق، نقشه پياده روي و مسير ها است.
 
 رئيس ستاد اربعين دانشگاهيان با اشاره به برنامه هاي اصلي اين ستاد ،افزود: سوگواره اربعين دانشگاهيان به ميزباني دانشگاه ايلام با رويکرد ادبي و هنري برگزار مي شود و دانشجوياني که در سال جاري و يا سال هاي گذشته به زيارت عتبات عاليات در اربعين مشرف شدند مي توانند آثار خود را در قالب هاي مختلف فيلم، عکس، دلنوشته، سفرنامه و ... به دبيرخانه اين جشنواره ارسال نمايند.
گفتني است ستاد اربعين دانشگاهيان زير مجموعه ستاد مرکزي اربعين کشور و با محوريت و مسئوليت معاونت فرهنگي و اجتماعي  وزارت علوم است و  نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامي و سازمان بسيج دانشجويي  از اعضاي اين ستاد هستند ودبيرخانه دائمي اين ستاد و کميته هاي تخصصي نيز در سازمان بسيج دانشجويي کشور مستقر است.
شايان ذکر است در جريان اين بازديد از موکب هاي دانشگاه فرهنگيان، دانشگاه علمي کاربردي، آموزشکده هاي فني  خواهران و برادران، دانشگاه آزاد اسلامي و دانشگاه پيام نور بازديد و از مسئولين و دانشجويان اين مراکز تقدير شد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها