مراسم تقدیر از اساتید و کارکنان ایثارگر دانشگاه برگزار گردید

خانه خبرها
مراسم تقدير از اساتيد و کارکنان ايثارگر دانشگاه برگزار گرديد

رئيس دانشگاه و اساتيد و کارکنان شاهد و ايثارگر بر همراهي و همدلي براي توسعه هر چه بيشتر دانشگاه تأکيد کردند.

  به گزارش روابط عمومي، مراسم تقدير از اساتيد و کارکنان ايثارگر دانشگاه، با حضور دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، دکتر ملابهرامي، معاون پشتيباني و منابع انساني، دکتر شيرخاني، معاون فرهنگي و اجتماعي، دکتر باقري، مشاور رئيس و مدير دفتر حقوقي، آقاي خوراني حيدري، مدير امور اداري و پشتيباني و جمعي از اساتيد و کارکنان ايثارگر، صبح امروز در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

  در اين مراسم، دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، اظهار داشت: يکي سري فضيلت ها در بين تمام افراد بشر مشترک است و ميهن دوستي، وطن دوستي و دفاع از وطن يکي از اين فضيلت هاي مشترک است که ملت شريف ايران در دوران هشت ساله جنگ تحميلي، با تمام توان به دفاع از وطن  عزيز خود پرداختند و تماميت ارضي ايران اسلامي را حفظ کردند.

  رئيس دانشگاه، تأکيد کرد: نظام اسلامي مديون سربازان وطن و کساني است که خالصانه و با تمام کمبودها از کشور عزيزمان دفاع کردند و براي همين بايد هميشه از زحمات اين عزيزان تجليل شود.

  دکتر علي اکبري، تصريح کرد: ما در دنيا دشمنان قسم خورده اي داريم، که اگر غفلت کنيم به ما ضربه خواهند زد و براي همين همه بايد با همراهي، همدلي و اتحاد به کشور عزيزمان خدمت کنيم و نگذاريم دشمنان قسم خورده اين آب و خاک به اهداف شوم خود دست يابند.

رئيس دانشگاه ضمن تأکيد بر خدمات رساني مطلوب به ايثارگران دانشگاه، خواستار مشارکت هر چه بيشتر ايثارگران دانشگاه در روند توسعه دانشگاه شد و بر التزام به قانون در انجام امور اداري و خدمات رساني تأکيد کرد.

 در اين مراسم، دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه با خيرمقدم به حاضرين و گراميداشت هفته دفاع مقدس و تسليت ايام عزاداري حضرت ابا عبدالله الحسين، شهادت جمعي از هوطنان عزيزمان در حاثه تروريستي رژه اهواز را تسليت گفت و تقارن ايام عاشورا و هفته دفاع مقدس را يادآور پيوند ناگسستني دفاع مقدس و حماسه عاشورا عنوان کرد و بر جاودانگي حماسه دفاع مردم ايران در دوران هشت ساله جنگ تحميلي تأکيد کرد.

در اين مراسم اساتد و کارکنان ايثارگر حاضر به بيان نظرات، ديدگاه ها و انتقادات مورد نظر خود پرداختند که اهم مسائل حول محور: تأکيد بر همدلي و همراهي در مواجهه با جنگ اقتصادي دشمنان انقلاب اسلامي، اعمال بخشنامه مناطق جنگي، اهتمام در توسعه دانشگاه، تبديل وضعيت، انجام اردوي زيارتي و تفريحي و اعمال مدارک مطرح گرديد.

در پايان دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه و دکتر ملابهرامي، معاون پشتيباني و منابع انساني، به صورت مبسوط به سئوالات مطرح شده پاسخ دادند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها