مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گردید

خانه خبرها
مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گرديد

صبح امروز در فضايي صميمانه هيأت رئيسه دانشگاه ميزبان اساتيد و کارکنان بازنشسته دانشگاه بود و ياد و خاطره سالهاي گذشته زنده گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، مراسم تجليل از اساتيد و کارکنان بازنشسته دانشگاه، با حضور دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، دکتر ملابهرامي، معاون پشتيباني و منابع انساني، دکتر شيرخاني، معاون فرهنگي و اجتماعي، آقاي خوراني حيدري، مدير امور اداري و پشتيباني و جمعي از اساتيد و کارکنان بازنشسته، صبح امروز در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

در اين مراسم دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، با خوش آمدگويي به اساتيد و کارکنان بازنشسته حاضر در اين مراسم، ياد و خاطره حماسه هاي دفاع مقدس را گرامي داشت و با تسليت ايام محرم و  شهادت جمعي از هوطنان عزيزمان در حادثه تروريستي 31 شهريور اهواز، علت تأخير در انجام برگزاري اين مراسم را مأموريت هاي اداري مختلف اعضاي هيأت رئيسه عنوان کرد و با بيان اينکه نيروي انساني ارزشمندترين سرمايه يک سازمان است و در اين راستا اساتيد و کارکنان بازنشسته دانشگاه که داراي تجربه گران سنگ کاري هستند، از ارزشمندترين سرمايه هاي دانشگاه ايلام مي باشند و برگزاري اين مراسم نمونه اي از قدرداني هميشگي دانشگاه ايلام از اين عزيزان است.

  رئيس دانشگاه با تأکيد بر توسعه همه جانبه دانشگاه تصريح کرد: اهتمام ما بر اين خواهد بود که آهنگ توسعه دانشگاه ادامه يابد و تحت تأثير شرايط مختلف دچار کندي نشود و براي همين نيازمند کمک، همراهي و پيشنهادات بازنشستکان عزيز دانشگاه مي باشيم.

 در اين مراسم دکتر ملابهرامي، معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه، با بيان اينکه بخش زيادي از مطالبات بازنشسته ها پرداخت شده، بر ادامه اين روند تأکيد کرد و بر هر گونه همکاري با اين عزيزان در امور مختلف تأکيد کرد.

 

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها