ابراز رضایتمندی بازرسان وزارت عتف از وضعیت دفتر هیأت های بدوی انتظامی اعضای هیأت علمی و تخلفات اداری کارکنان دانشگاه

خانه خبرها
ابراز رضايتمندي بازرسان وزارت عتف از وضعيت دفتر هيأت هاي بدوي انتظامي اعضاي هيأت علمي و  تخلفات اداري کارکنان دانشگاه

بازرسان وزارت عتف در بازيد از دفتر هيأت هاي بدوي انتظامي اعضاي هيأت علمي و تخلفات اداري کارکنان دانشگاه، از روند خوب امور آنها ابراز رضايتمندي کردند.

  به گزارش روابط عمومي دانشگاه، در راستاي بهبود کيفيت عملکرد و همفکري و تسريع و تسهيل در روند رسيدگي به تخلفات انتظامي اعضاي هيأت علمي و اداري کارکنان، آقايان فرشاد دهقان و سيد امير اجاقي، بازرسان وزارت علوم،  تحقيقات و فناوري، از دانشگاه ايلام بازديد بعمل آوردند و ضمن رضايتمندي از عملکرد هيأت هاي بدوي انتظامي اعضاي هيأت علمي و  تخلفات اداري کارکنان دانشگاه، نکات لازم را در جهت تسريع و بهبود کيفيت عملکرد اين هيأت ها ارائه کردند.

  دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، در ديدار با ايشان، ضمن استقبال از اينگونه بازرسي ها، بر ادامه اين ديدارها و تعاملات دوجانبه و چندجانبه و بالأخص در مناطق دانشگاهي غرب کشور که جنبه هاي فرهنگي مشترکي دارند تاکيد کردند. همچنين دکتر ملابهرامي، معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه در ديدار با آقايان دهقان و اجاقي، ضمن تأکيد بر رعايت قانون و عدالت در هيأت هاي بدوي تخلفات اعضاي هيأت علمي و کارکنان، قرار گرفتن در اين جايگاه را بسيار با اهميت و خطير عنوان کردند.

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها