دهمین نشست مدیران امور اداری و پشتیبانی دانشگاه های منطقه پنج کشور در دانشگاه برگزار شد

خانه خبرها
دهمين نشست مديران امور اداري و پشتيباني دانشگاه هاي منطقه پنج کشور در دانشگاه برگزار شد

با تأکيد بر تمرکز بر کيفيت و تنوع، دهمين نشست مديران امور اداري و پشتيباني دانشگاه هاي منطقه پنج کشور در دانشگاه برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومي دانشگاه، دهمين نشست مديران امور اداري و پشتيباني دانشگاه هاي منطقه پنج کشور، با حضور دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، دکتر باروت زاده، رئيس امور مناطق وزارت علوم، آقاي خوراني، مدير امور اداري و پشتيباني دانشگاه ايلام و دبير منطقه، آقاي صالحي، معاون مدير امور اداري و پشتيباني و مديران اداري و پشتيباني دانشگاه هاي کردستان، لرستان، رازي کرمانشاه ،صنعتي کرمانشاه و آيت الله بروجردي، صبح روز چهارشنبه 97/4/20، در دانشگاه ايلام برگزار شد.

  در اين نشست، دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، با اشاره به روند توسعه مطلوب دانشگاه هاي منطقه پنج کشور، تأکيد کرد: عليرغم اين مهم، اين منطقه در کانون توجه قرار نگرفته و براي اينکه اين منطقه به قطب تاثيرگذار آموزش عالي در سطح کشور تبديل شود، بايد با هماهنگي و همراهي، زمينه توسعه متوازن دانشگاه هاي منطقه فراهم شود، تا دانشگاه هاي اين منطقه در جايگاه اصلي خود قرار گيرند.

   رئيس دانشگاه، در ادامه با تقدير از زحمات آقاي خوراني و آقاي صالحي در مديريت و معاونت امور اداري و پشتيباني دانشگاه ايلام، تقويت جايگاه کارشناسان، تربيت نيروي جوان غير هيأت علمي، جذب نيروهاي کارآمد و  تدوين طرح جامع نيروي انساني را از جمله انتظارات مديرت دانشگاه ها از اين حوزه عنوان کرد.

   دکتر علي اکبري در ادامه با اشاره به اينکه دانشگاه ها، مأموريت هاي متفاوتي دارند، تأکيد کرد: لازمه تحقق اين امر، مديريت حرفه اي حوزه هاي مختلف دانشگاه ها و از جمله حوزه اداري و پشتيباني است،  تا براي همگان مشخص شود، دانشگاه هاي مي توانند ماموريت هاي متفاوت خود را همزمان و به خوبي انجام دهند.

   رئيس دانشگاه، اهتمام به  کيفيت و تنوع را از مأموريت هاي اصلي حوزه اداري و پشتيباني عنوان کرد و  خواستار تمرکز بر اين دو موضوع،  براي جلب رضايتمندي اساتيد و کارکنان شد و تأکيد کرد  اگر اين اتفاق صورت گيرد، زمينه افزايش بهره وري  در دانشگاه ها فراهم مي گردد.

   در ادامه آقاي دکتر باروت زاده،، رئيس امور مناطق وزارت علوم، با ابراز خرسندي بخاطر حضور در دانشگاه ايلام و تقدير از مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه امور اداري و پشتيباني دانشگاه، بر اهتمام در همفکري و همراهي در نشست هاي حوزه هاي مختلف مناطق تأکيد و ابراز اميدواري کرد که اين نشست ها در روند توسعه دانشگاه ها موثر باشد.

   در اين نشست، آقاي خوراني، مدير امور اداري و پشتيباني دانشگاه و دبير منطقه، با تقدير از حضور دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه در اين نشست، لازمه تحقق برنامه هاي تصويب شده را، پي گيري و جديت اعضاء عنوان کرد و خواستار استفاده از ظرفيت هيات امناء در توسعه کمي و کيفي برنامه هاي رفاهي دانشگاه ها شد.

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها