دوازدهمین نشست مدیران روابط دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه 5 کشور برگزار گردید

خانه خبرها
دوازدهمين نشست مديران روابط دانشگاه ها و پارک هاي علم و فناوري منطقه 5 کشور برگزار گرديد

در فضايي همدلانه، دوازدهمين نشست مديران روابط دانشگاه ها و پارک هاي علم و فناوري منطقه 5، در راستاي توسعه همکاري هاي مشترک برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي دانشگاه، دوازدهمين نشست مديران روابط عمومي دانشگاه ها و پارک هاي علم و فناوري منطقه 5 کشور، با حضور دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، آقاي فتاحي مدير روابط عمومي دانشگاه و دبير منطقه و مديران و کارشناسان دانشگاه ها و پارک هاي علم و فناوري استان هاي کرمانشاه، لرستان و ايلام  و جمعي از مديران برتر روابط عمومي هاي ادارات و سازمان هاي استان، صبح روز پنج شنبه 97/4/14 در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار گرديد.

  در اين نشست، دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، ضمن تبريک فرارسيدن روز «قلم» به اصحاب و اهالي قلم و بخصوص مديران روابط عمومي ها، اظهار اشت: قلم استعاره از علم، معرفت و  زميني کردن انديشه است و در معنايي ديگر قلم آزادگي، هويت سازي و بيان حقيقت است و اهميت قلم تا آنجاست که خداوند به آن قسم ياد کرده است.

 دکتر علي اکبري در ادامه با اشاره به اينکه روابط عمومي، يکي از ارکان اصلي ادارت و سازمان است که متاسفانه  گاه در انجام وظايف اصلي خود به خظا مي روند و دچار افراط و تفريط مي شوند، تاکيد کرد: چون شان و جايگاه دانشگاه متفاوت و ممتاز است، بايد ماموريت و فعاليت هاي روابط عمومي دانشگاه ها هم متفاوت باشد و در اين راستا روابط عمومي هاي دانشگاه ها بايد تلاش کنند فاصله بين دانشگاه و جامعه را کم نمايند، تا دانشگاه ها بتوانند ماموريت هاي اصلي خود را که بخشي از آن به اجتماع ارتباط دارند انجام دهند.

  رئيس دانشگاه با بيان اينکه  دانشگاه ها ماموريت هاي مختلف دارند، بيان کرد: روابط عمومي دانشگاه ها بايد مجموعه پيشرفت ها و تحولات علمي را به جامعه منتقل نمايند، تا مردم در جريان پيشرفت هاي انجام شده قرار گيرند و زمينه اعتماد آنان فراهم گردد.

  دکتر علي اکبري، يک از وظايف مهم روابط عمومي را انتقال نظرات، انتقادات و مشکلات مطرح در جامعه به مديرت سازمان ها عنوان کرد و تأکيد کرد: نبايد فعاليت هاي مختلف روابط عمومي ها مانع از آن شود که مديران و کارکنان اين اداره، با قشرهاي مختلف مردم در ارتباط نباشند، بلکه بايد صميمانه و صادقانه انتقادات و مشکلات مورد نظر را رصد کرده و آن را به مديريت سازمان انتقال دهند و از طرف ديگر نظريات مديريت سازمان ها را نيز به منتقدين منتقل نمايند.

  در ادامه، آقاي فتاحي مدير روابط عمومي دانشگاه و دبير منطقه، ضمن خير مقدم به ميهمانان و حاضرين در اين نشست و تشکر از حضور دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، از حسن اعتماد مديران روابط عمومي منطقه5 براي انتخاب مجدد ايشان بعنوان دبير منطقه تشکر نمود و بر برگزاري کارگاه هاي آموزشي متعدد در راستاي آموزش مديران و کارشناسان روابط عمومي منطقه تأکيد کرد و خواستار حضور مداوم و حداکثري آنان در برنامه هاي آتي گردد.

در ادامه کارگاه آموزشي «تهيه و تنظيم خبر» با تدريس دکتر حميد حيدرپناه مدرس دانشگاه هاي تهران و از صاحب نظران روزنامه نگاري در استان برگزار گرديد و سپس حاضرين در جلسه به بحث و تبدل نظر در مورد حوزه هاي کاري پرداختند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها