اولین گردهمایی منطقه ای معاونت تدوین و ترویج سازمان ملی استاندارد ایران در دانشگاه برگزار شد

خانه خبرها
اولين گردهمايي منطقه اي معاونت تدوين و ترويج سازمان ملي استاندارد ايران در دانشگاه برگزار شد

اولين گردهمايي منطقه اي معاونت تدوين و ترويج سازمان ملي استاندارد ايران با حضور رئيس دانشکاه برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومي دانشگاه، اولين گردهمايي منطقه اي معاونت تدوين و ترويج سازمان ملي استاندارد ايران، با حضور دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، خانم مهندس يحيي زاده، معاون تدوين و ترويج سازمان استاندارد کشور، خانم مهندس همتي، رئيس اداره استاندارد ايلام و مديران کل ستادي، استاني و معاونين استاندارد استان هاي ايلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان و همدان، صبح  امروز در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار شد.

  در اين نشست، دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، ضمن خيرمقدم به مهمانان و حاضرين در جلسه، اظهار داشت: دانشگاه ايلام در کنار وظايف آموزشي و پژوهشي، در حوزه مرزهاي دانش و علم و فناوري، ماموريت هاي ديگري را هم انجام مي دهد و راه اندازي دفتر ارتباط با صنعت و جامعه در اين راستاست، که زمينه همکاري دانشگاه با سازمان ها و ادارات مختلف و از جمله اداره استاندارد ايلام فراهم شد و نتايج مطلوبي هم به دست آمد.

  رئيس دانشگاه، افزود: در همين راستا با پي گيري ها و رايزني هاي انجام شده، دفتر استاندارد در دانشگاه راه اندازي شد که زمينه رفت و آمد کارشناسان و اساتيد را فراهم کرد. علاوه بر آن دانشجويان دانشگاه از مرکز استاندارد بازديد کردند و دوره هاي آموزشي مشترک در مرکز رشد دانشگاه برگزار شد و آزمايشگاه مرکزي دانشگاه بعنوان آزمايشگاه مرکز استاندارد تعيين گرديد.

  دکتر علي اکبري، تأکيد کرد: دانشگاه ايلام از مرجعيت نسبي در استان و کشور برخوردار است و مي تواند بخشي از نيازهاي آموزشي و پژوهشي اداره استاندارد  در سطح استان و کشور را تأمين کند.

  رئيس دانشگاه، در بخش ديگر سخنان خود، بيان کرد: بر اساس سند 1400 توسعه کشور، قرار است ايران به قدرت اول منطقه در سطح کشور تبديل شود و لازمه رسيدن به اين هدف، تعيين چارچوب براي   امور مختلف و از جمله تعيين استاندارد بعنوان يکي از چارچوب هاي قابل ملاحضه است.

  در اين نشست خانم مهندس همتي، رئيس اداره استاندارد ايلام، از حضور و ميزباني دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه تقدير کرد و توسعه همکاري هاي مشترک تأييد کرد.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها