نشست هیات رئیسه موسسه خیریه دارالاکرام با رئیس دانشگاه

خانه خبرها
نشست هيات رئيسه موسسه خيريه دارالاکرام با رئيس دانشگاه

رئيس دانشگاه: نظر به جايگاه و رسالتي که دانشگاه ايلام دارد، مسئوليت اجتماعي مي پذيرد و در اين راستا قدم  هاي بزرگي برداشته شده است.

    به گزارش روابط عمومي دانشگاه، نشست هيأت مديره موسسه خيريه دارالاکرام و رئيس دانشگاه، با حضور دکتر مهديزاده معاون پژوهش و فناوري دانشگاه، حجت الاسلام دکتر اکبر نژاد رئيس دانشکده الهيات و معارف اسلامي، آقاي صحوفي و ميراحمدي اعضاي هيأت مديره اين موسسه و خانم ناصري نماينده موسسه در استان ايلام، عصر روز سه شنبه 96/10/5 در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار گرديد.

     در اين نشست دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، با تأکيد بر اينکه دانشگاه مسئوليت اجتماعي مي پذيرد، اظهار داشـت:  دانشگاه ايلام نظر به جايگاه  و رسالتي که دارد، مسئوليت اجتماعي مي پذيرد و در چند سال اخير در سطح استان و دانشگاه، قدمهاي بزرگ و برنامه هاي مختلفي در اين زمينه انجام شده است و براي نمونه در دانشگاه صندوق قرض الحسنه براي کمک به دانشجوياني که مشکل مالي دارند راه اندازي شده و بدين لحاظ دانشگاه ايلام آمادگي دارد در زمينه هاي مختلف با موسسه خيريه دارالاکرام همکاري نمايد، تا اين موسسه بتواند خدمات بهتر و بيشتري به کودکان ايلامي ارائه نمايد.

     رئيس دانشگاه، موفقيت موسسات خيريه را مشروط به لحاظ کردن الزاماتي دانست و بيان داشت: متأسفانه به علل مختلف و از جمله موضع گيري هاي سياسي، مردم به اين موسسات بدبين شده اند و براي همين بايد موسسات خيريه و از جمله موسسه دارالاکرام در زمينه مالي شفاف عمل کرده، از موضع گيري سياسي اجتناب نموده و با تبليغات مناسب و متداوم و اصلاح شيوه عملکرد، اعتماد مردم و خيرين را جلب نمايند.

   در اين نشست آقاي ميراحمدي عضو هيات مديره موسسه دارالاکرام گزارشي در مورد امکانات و عملکرد اين موسسه ارائه داد و خواستار کمک دانشگاه ايلام در تحقق برنامه هاي اين موسسه در سطح استان شد.

    همچنين اعضاي حاضر در جلسه ديدگاه هاي خود را در زمينه عملکرد اين موسسه، لزوم اصلاح شيوه عملکرد و راههاي معرفي آن در سطح استان ارائه دادند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها