مراسم جشن فارغ التحصیلی 400 دانشجوی دانشگاه و تجلیل از فعالان فرهنگی برگزار گردید

خانه خبرها
مراسم جشن فارغ التحصيلي 400 دانشجوي دانشگاه و تجليل از فعالان فرهنگي برگزار گرديد

مراسم جشن فارغ التحصيلي 400 دانشجوي دانشگاه از 52 رشته تحصيلي، همراه با تجليل از دانشجويان فعال فرهنگي با حضور رئيس دانشگاه برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي دانشگاه، مراسم جشن فارغ التحصيلي 400 دانشجوي دانشگاه از 52 رشته تحصيلي، همراه با تجليل از فعالان فرهنگي، با حضور دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، حجت الاسلام غياثي، مسئول نهاد نمايندگي، دکتر عدالتي، معاون دانشجويي، دکتر نعمتي، معاون آموزش و تحصيلات تکميلي، دکتر رضازاده، مشاور رئيس و مدير حوزه رياست، دکتر امامي پور، مديرکل امور فرهنگي، روساي دانشکده ها، مديران گروه، وجمع زيادي از دانشجويان وخانواده هاي محترمشان، شب گذشته در محل سالن آيت اله حيدري  برگزار گرديد.

  در اين مراسم، دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، با ابراز خرسندي به خاطر حضور در اين مراسم، از دانشجويان  به خاطر  انجام فعاليت هاي مختلف و کسب عنوان هاي کشوري و منطقه اي در طول دوران تحصيل در دانشگاه ايلام تقدير کرد و بر محوريت دانشجويان در انجام برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي تأکيد کرد.

  رئيس دانشگاه با بيان اينکه دانشگاه مي تواند دانشجو محور اداره شود، تأکيد کرد در چند سال اخير اهتمام ما بر اين بود که به دانشجويان اعتماد کرده و اجراي برنامه ها را به آنان واگذار نمائيم که خوشبختانه اين راهبرد نتيجه داد و دانشجويان دانشگاه در سطوح مختلف آموزشي، پژوهشي، فرهنگي، دانشجويي و کارآفريني درخشيدند و براي نمونه دانشجوي دکتري دانشگاه موفق به کسب عنوان دانشجوي نمونه کشوري شد، دانشجوي ديگري عنوان کارآفرين ملي را کسب کرد و چندين نفر از دانشجويان بعنوان مشاورين جوان سازمان ها و ادارات استان منصوب شدند که اين مهم حاصل اعتماد به نفس دانشجويان دانشگاه است و الان همه باور دارند که دانشگاه ايلام بايد حتماً نمونه باشد.

 در ادامه حجت الاسلام غياثي، مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، به بيان اهميت و جايگاه علم در آيات و روايات اسلامي پرداخت و نکاتي را در زمينه کاربرد علم در جامعه مطرح کرد و براي اين عزيزان آرزوي موفقيت کرد.

 اجراي سرود، پخش کليپ، قرائت قسم نامه فارغ التحصيلي، تقدير از دانشجويان فارغ التحصيل واحد بين الملل، اجراي تئاتر و پخش فيلم دانشجويي از جمله برنامه هاي اين برنامه بود.

در پايان لوح تقدير به دانشجويان فارغ التحصيل و دانشجويان فعال فرهنگي اهداء گرديد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها