برگزاری مراسم پاسداشت ارزشهای انقلاب اسلامی با حضور روساء، اساتید و کارکنان دانشگاه های استان در دانشگاه

خانه خبرها
برگزاري مراسم پاسداشت ارزشهاي انقلاب اسلامي با حضور روساء، اساتيد و  کارکنان دانشگاه هاي استان در دانشگاه

رئيس دانشگاه، تأکيد کرد: از سال 57 تاکنون، هر چه به دست آمده، دست آورد ملت و منتخبين ملت بوده است و براي ادامه مسير نيز، جز به حمايت ملت، چشمداشت ديگري نداريم.

   به گزارش روابط عمومي دانشگاه، همزمان با سومين روز از دهه فجر انقلاب، با عنوان «انقلاب اسلامي، خودباوري، پايداري و شکوفايي علمي» مراسم پاسداشت ارزش هاي انقلاب اسلامي همراه با  عطر افشاني مزار شهدا گمنام دانشگاه، با حضور دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، دکتر غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام رهبري، معاونين، روساء، اساتيد و  کارکنان دانشگاه هاي استان، صبح امروز در مزار شهداي گمنام دانشگاه برگزار گرديد.

   در اين مراسم دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، با خوش آمدگويي به ميهمانان و حاضرين در مراسم، تأکيد کرد: در تمام دنيا حمايت دانشگاهيان و نخبگان جامعه در مسائل و موضوعات مختلف، جايگاه و ارزش خاصي دارد و امروز خانواده آموزش عالي استان ايلام در اين مراسم جمع شده اند، تا با آرمان هاي انقلاب اسلامي و  شهدا، تجديد ميثاق نمايند.

   رئيس دانشگاه، افزود: در طول تاريخ انقلاب اسلامي، شهداء عامل پيروزي بوده اند و ياد شهدا، يعني پاسداشت ارزش هاي ملي و در واقع  يعني دفاع از ايران و ارزش هاي اصيل اسلامي و اين پاسداشت، همان پايداري در راه ملت است.

   دکتر علي اکبري، تأکيد کرد: انقلاب 57­، انقلاب مردمي بود و  در اين چهار دهه، هر چه به دست آمده، دست آورد ملت و منتخبين ملت بوده است و براي ادامه مسير نيز، جز به حمايت ملت، چشمداشت ديگري نداريم و براي همين بايد صداي ملت را شنيد و بنا به خواست و اراده ملت، در سياست گذاري ها و تصميمات، تجديد نظر کرد.

    در ادامه اين مراسم، دکتر غياثي، مسئول نهاد نمايندگي مقام رهبري،  با  خير مقدم به فرهيختگان و دانشگاهيان حاضر در مراسم، تاکيد کرد که دانشگاهيان در مسير انقلاب پيشتاز هستند و امروز رسالت حوزه و دانشگاه در صدور و توسعه انقلاب اسلامي است.

 

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها