دکتر محمود روشنی دانشیار دانشگاه رتبه برتر بخش مقاله را در دوازدهمین جشنواره آثار مکتوب در حوزه مبارزه با مواد مخدر کسب کرد.

خانه خبرها
دکتر محمود روشني دانشيار دانشگاه رتبه برتر بخش مقاله را در دوازدهمين جشنواره آثار مكتوب در حوزه مبارزه با مواد مخدر کسب کرد.

دکتر محمود روشني دانشيار دانشگاه رتبه برتر بخش مقاله را در دوازدهمين جشنواره آثار برتر مكتوب در حوزه مبارزه با مواد مخدر و روان گردان و پيش سازها کسب کرد و  مورد تقدير وزير کشور قرار گرفت.

   به گزارش روابط عمومي دانشگاه، در "دوازدهمين جشنواره آثار برتر مكتوب در حوزه مبارزه با مواد مخدر و روان گردان و پيش سازها"، که با حضور وزير کشور و جمعي از پژوهشگران اعتياد، در تهران برگزار گرديد، مقاله مربوط به رساله دانشجوي دکتري خانم فائزه شه دوست فرد، که با راهنمايي دکتر محمود روشني دانشيار دانشکده علوم بود، رتبه اول را در بخش مقالات  کسب کرد و از طرف وزير کشور مورد تقدير قرار گرفت.

    شايان ذکر است به دبيرخانه اين جشنواره 921  اثر ارسال شده بود، که 166 اثر در عرصه پژوهش، 270 اثر در عرصه پايان نامه هاي کارشناسي ارشد و دکترا، 110 مورد در بخش کتاب و 375 اثر نيز در قسمت مقالات بود.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها