مدیر دفتر کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه: اجرای 74 طرح پژوهشی برون دانشگاهی توسط اساتید دانشگاه در 26 ماه گذشته

خانه خبرها

در راستاي مسئوليت دانشگاه در قبال مسائل، مشکلات  و نياز هاي پژوهشي و مطالعاتي کلان استان و کشور (بويژه استان ايلام)،  اجراي 74 طرح پژوهشي برون دانشگاهي  در 26 ماه گذشته توسط اساتيد دانشگاه انجام گرفته است.

  به گزارش روابط عمومي دانشگاه، دکتر مهدي صيدي، مدير دفتر کارآفريني و ارتباط با جامعه، در توضيح عملکرد اين دفتر، اظهار داشت: دانشگاه ايلام بعنوان دانشگاه جامع استان، خود را در قبال مسائل، مشکلات  ونياز هاي پژوهشي و مطالعاتي کلان استان و کشور (بويژه استان ايلام) مسئول و پاسخ گو مي داند و در راستاي تعامل و همکاري دوجانبه با ساير دستگاه ها، نهاد ها، دانشگاه ها و موسسات علمي و پژوهشي، تفاهم نامه هاي همکاري متعددي منعقد کرده است.

  مدير دفتر کارآفريني و ارتباط با جامعه، افزود:  دانشگاه ايلام در طول سه سال اخير برانجام مطالعات وپژوهش هاي هدفمند و تقاضا محور با تأکيد بر مشکلات و مسائل استان ايلام متمرکز شده است و ضمن انعقاد تفاهم نامه  هاي همکاري متقابل با دستگاه هاي اجرايي ملي و استاني، تاکنون طرح هاي مطالعاتي و پژوهشي متعددي به سفارش و درخواست کارفرمايان اجرا نموده است.

 دکتر صيدي، اضافه کرد: در سال 95 جمعا 4 تفاهم نامه و در طول 2 ماه نخست سال جاري، 2 تفاهم نامه منعقد شد و  اساتيد دانشگاه در سال 95، سي و هشت طرح، در سال 96، نوزده طرح و در 2 ماه نخست سال 97، هفده طرح پژوهشي برون دانشگاهي را انجام داده و يا در دست اجرا دارند.

  دکتر صيدي در زمينه همکاري دانشگاه و صندوق حمايت از پژوهشگران و فناوران کشور، بيان داشت: يکي از دستاورد هاي بسيار ارزشمند دانشگاه در حوزه ي تعاملات ملي، انعقاد تفاهم نامه همکاري با صندوق حمايت از پژوهشگران و فناوران کشور و جلب حمايت هاي مالي قابل توجه اين صندوق براي اساتيد و دانشجويان کشور مي باشد.

  وي افزود: مطابق مفاد اين تفاهم نامه صندوق حمايت از پژوهشگران و فناوران کشور متعهد گرديده است، از اجراي 12طرح تحقيقاتي در راستاي حل مشکلات و اولويت هاي استان، سه طرح تحقيقاتي پَسا دکترا و 10رساله ي دکترا حمايت نمايد، که اعتبار مالي اين تفاهم نامه به صورت مشترک توسط طرفين (صندوق و دانشگاه) به نسبت 70 درصد صندوق و 30 درصد دانشگاه تامين و هزينه خواهد شد.

  مدير دفتر کارآفريني و ارتباط با جامعه، اضافه کرد: در اين راستا فراخوان ارائه طرح هاي پژوهشي با درنظر گرفتن اولويت ها و نياز هاي استان و صندوق به دانشکده هاي مختلف ارسال و اطلاع رساني شده و  تاکنون 24 طرح پروپزال طرح پژوهشي به دفتر کارآفريني و ارتباط با جامعه دانشگاه واصل گرديده است و پژوهشگران محترم حداکثر تا روز دوشنبه مورخ 7 خرداد 1397 فرصت دارند درخواست هاي خود را در اين زمينه به ما تحويل نمايند

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها