نهمین نشست مدیران امور اداری و پشتیبانی دانشگاه های منطقه 5 کشور

خانه خبرها
نهمين نشست مديران امور اداري و پشتيباني دانشگاه هاي منطقه 5  کشور

نهمين نشست مديران امور اداري و پشتيباني دانشگاه هاي منطقه 5  کشور، به رياست آقاي خوراني،  مدير امور اداري و پشتيباني دانشگاه ايلام و دبير مديران منطقه برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي دانشگاه، نهمين نشست مديران امور اداري و پشتيباني دانشگاه هاي منطقه 5  کشور، با حضور رئيس  و معاون پشتيباني دانشگاه صنعتي کرمانشاه، آقاي خوراني دبير مديران منطقه و مديران امور اداري و پشتيباني دانشگاه هاي منطقه 5 کشور، روز سه شنبه 97/2/11 در دانشگاه صنعتي کرمانشاه برگزار گرديد.

   در اين نشست آقاي خوراني، مدير امور اداري و پشتيباني دانشگاه ايلام، دبير مديران منطقه و رئيس جلسه، ضمن اشاره به نقش و اهميت مديريت اداري و پشتيباني در تحقق رسالت و ماموريت دانشگاه ها، اظهار کرد: مديران محترم امور اداري و پشتيباني دانشگاه هاي منطقه پنج بايد در خصوص فعال نمودن کارگروه هاي دانشگاه ها اقدام نمايند.

  آقاي خوراني، تأکيد کرد: با توجه به اينکه يک کارمند از زمان آغاز به کار خود تا زمان بازنشستگي با مديران امور اداري و پشتيباني در ارتباط مي باشد، لذا در همين راستا مديران محترم بايد در زمينه رفاهيات، امور کارگزيني، کارپردازي و …هماهنگ و منسجم باشند و سعي شود ضمن حفظ استقلال دانشگاه ها، وحدت رويه اي در انجام امور شکل گيرد، تا در پيشبرد اهداف دانشگاه در تمام زمينه ها و بويژه در خدمت رساني به کارکنان موثر واقع شويم.

در پايان مديران اداري و پشتيباني ضمن ارائه نظر در خصوص نحوه تشکيل کارگروه هاي مختلف مرتبط با مديريت امور اداري و پشتيباني، تقويم جلسات منطقه در سال 1397 مورد بررسي قرار گرفت و به تصويب رسيد. 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها