برگزاری کارگاه های کنترل کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه پیشگیری از اعتیاد

خانه خبرها
برگزاري کارگاه هاي کنترل کاهش آسيب هاي اجتماعي در حوزه پيشگيري از اعتياد

پيرو تفاهم نامه سه جانبه مابين وزارت عتف، وزارت کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ کارگاه­هاي آموزشي « کنترل کاهش آسيب هاي اجتماعي در حوزه پيشگيري از اعتياد» ويژه دانشجويان هميار سلامت دانشگاه برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومي دانشگاه، کارگاه­ هاي آموزشي « کنترل کاهش آسيب هاي اجتماعي در حوزه پيشگيري از اعتياد» ويژه دانشجويان هميار سلامت دانشگاه، با حضور دکتر عدالتي، معاون دانشجويي دانشگاه و دکتر امامي پور مدير فرهنگي و اجتماعي روز پنج شنبه 97/1/23 در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

   در مراسم افتتاحيه اين کارگاه ها، دکتر عدالتي، معاون دانشجويي، ضمن عرض خير مقدم به حاضرين، بر تلاش همگاني براي کنترل و کاهش آسيب­هاي اجتماعي تأکيد کرد.

    معاون دانشجويي دانشگاه، با اشاره به برنامه ريزي براي برگزاري اين کارگاه هاي در سه سطح اعضاي هيات علمي، کارکنان و دانشجويان گفت: در مرحله اول اين دوره آموزشي در سه کارگاه براي دانشجويان هميار سلامت برنامه ريزي و در ادامه براي اعضاي هيات علمي و کارکنان برگزار خواهد شد.

     در اين مراسم همچنين دکتر امامي پور، مدير امور فرهنگي و اجتماعي دانشگاه، به بررسي بخشي از آسيب هاي اجتماعي در جامعه پرداخت و آموزش مهارت هاي زندگي را گامي موثر در کنترل کاهش آسيب ها دانست و تأکيد کرد دانشگاهيان به عنوان پيش قراولان فرهنگي نقش بسزايي در فرهنگ سازي جامعه عاري از آسيب ها را دارند و اين وظيفه دانشگاهيان را سنگينتر نموده است.

  کارگاه اول با موضوع آموزشي معرفي انواع مواد و قرص هاي روانگران، شناخت عوامل خطر در اعتياد و باورهاي شايع و اشتباه در خصوص مواد و قرص هاي روانگردان، با حضور سرکار خانم ميرحسيني کارشناس ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزارشد.

 کارگاه دوم با موضوع آموزش مهارت هاي زندگي با تاکيد بر خشن و جرأت مندي، با حضور آقاي کردي از سازمان بهزيستي استان برگزار گرديد.

کارگاه سوم با موضوع آموزش مهارت هاي ارتباطي و اجتماعي، با حضور خانم شهبازي از مشاورين برجسته استان برگزار گرديد.

لازم به ذکر است بر اساس نظرسنجي صورت گرفته پس از دوره آموزشي، مباحث مطرح شده در کارگاه­هاي آموزشي مورد استقبال دانشجويان شرکت کننده قرار گرفت و حاضرين خواهان برگزاري اين دوره در سطح دانشگاه بودند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها