رئیس دانشگاه:، تمامی بدهی های دانشگاه در روزهای پایانی سال 1396 تسویه شد

خانه خبرها

رئيس دانشگاه: با تدابير، اهتمام و رايزني هايي که صورت گرفت، تمامي بدهي هاي دانشگاه، به اساتيد، کارکنان، بازنشستگان و پيمانکاران در روزهاي پاياني سال 1396 تسويه شد.

  به گزارش روابط عمومي دانشگاه،  دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، در ديدار نوروزي همکاران و دانشجويان دانشگاه،  با تبريک سال نو و آرزوي موفقيت و سلامتي براي دانشگاهيان عزيز در اين سال، تأکيد کرد: با عنايت خداوند متعال و همکاري و همراهي همکاران عزيز، سال 96 را عزتمندانه به پايان رسانديم و اقدامات خوبي در زمينه صرفه جويي، انضباط مالي و اجراي برنامه هاي مديريتي انجام گرفت.

  رئيس دانشگاه، تسويه بدهي هاي چندين ساله دانشگاه، را مهمترين اتفاق خوشايند در روزهاي پاياني سال 96 عنوان کرد و اظهار داشت: زماني دانشگاه، سال نو را با بدهي  15 ميلياردي آغاز مي کرد، اما با تدابير، اهتمام و رايزني هايي، که انجام گرفت، تمامي بدهي هاي دانشگاه، به اساتيد، کارکنان، بازنشستگان و پيمانکاران در روزهاي پاياني سال 1396 تسويه شد و ان شاء الله ما بتوانيم با مديريت دقيق و درست منابع، هيچ گونه بدهي بر دانشگاه تحميل نشود.

   دکتر علي اکبري، افزود: در حوزه تخصصي  100 درصد و در حوزه عمراني بيش از  100 درصد اعتبارات جذب شد و براي نمونه، عليرغم اينکه دولت به طر حهاي عمراني در دانشگاه ها در سال  96، يک ميليارد اختصاص داد، دو ميليارد و هفتصد ميليون تومان اضافه بر تخصيص دولت براي تکميل پروژه دانشکده علوم پايه جذب گرديد.

    ريس دانشگاه، در ادامه به برنامه هاي دانشگاه در سال 97 پرداخت و بيان کرد: در اوايل سال جديد دومين همايش بين المللي گرد و غبار بعنوان بزرگترين رويداد علمي دانشگاه در سال هاي اخير برگزار مي گردد، که ان شاء الله با همکاري و همراهي همه دانشگاهيان، در سطح بالايي  برگزار شود و همچنين امسال مراسم نکوداشت دانشمند فقيد دکتر محمد عبدالهي برگزار مي گردد، که کاري ارزشنمد در استان خواهد بود.

   دکتر علي اکبري، افزود: در  سال جديد پروژه محوطه سازي و راه هاي دسترسي، محوطه سازي خوابگاه هاي خواهران و تجهيز سيستم آبياري مزرعه آموزشي و پژوهشي مهران به بهره برداري مي رسد و ان شاء الله پروژه هاي دانشکده علوم پايه، توسعه دانشکده ادبيات و علوم انساني، خوابگاه 600 نفره و فاز اول بوستان بلوط مرکزي دانشگاه تکميل شود و  پروژه هاي سردرب اصلي، حصار کشي دانشگاه، محوطه سازي خوابگاه هاي برادران و پارکينگ دانشکده هاي فني و مهندسي و کشاورزي  آغاز مي گردد.

   رئيس دانشگاه، در زمينه آموزشي، بيان داشت: ان شاء الله در سال جديد جذب حداکثري اعضاي هيأت علمي صورت گيرد و با توجه به آغاز به کار هيأت مميزه جديد دانشگاه، شاهد ارتقاء بيشتر اساتيد به رتبه بالاتر باشيم  و با اهتمامي که صورت خواهد گرفت شاهد ارتقاء کمي و کيفي خدمات آموزشي باشيم.

   دکتر علي اکبري، تأکيد کرد: براي توسعه دانشگاه و رسيدن به دانشگاه تمام عيار، که لازمه اش تحکيم دانشگاه يادگيرنده است، بايد سهم هر يک از همکاران در روند توسعه دانشگاه مشخص شود  و همگي به اين سئوال پاسخ دهيم که ما براي پيشبرد اهداف دانشگاه، چه کاري بايد انجام دهيم.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها