رئیس دانشگاه: سیاست دانشگاه شنیدن همه صداها و همکاری با تمام سلایق است

خانه خبرها
رئيس دانشگاه: سياست دانشگاه شنيدن همه صداها و همکاري با تمام سلايق است

رئيس دانشگاه، تأکيد کرد: سياست دانشگاه در حوزه فرهنگي بر آن است، که همه صداها شنيده شده، در تصويب و اجراي برنامه ها توازن برقرار شود و با برنامه هاي پيشنهادي؛ موافقت حداکثري صورت گيرد.

 به گزارش روابط  عمومي، دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، صبح امروز، در نشست با دانشجويان فعال فرهنگي، در تشريح سياست فرهنگي دانشگاه و پاسخ به سئوالات و انتقادات مطرح شده، اظهار داشت: روند تصميم گيري ها در دانشگاه بر اساس برنامه مدون انجام مي گيرد و سياست دانشگاه در حوزه فرهنگي بر آن است، که همه صداها شنيده شده، در تصويب و اجراي برنامه ها توازن برقرار شود و  با برنامه هاي پيشنهادي؛ موافقت حداکثري صورت گيرد.

  رئيس دانشگاه، تصريح کرد: ما دانشگاه را با بدهي زيادي تحويل گرفتيم، اما با مجموعه اقدامات و برنامه هايي که صورت گرفت و عليرغم تمام مشکلات، بدهي هاي دانشگاه تسويه گرديد و روند توسعه دانشگاه شتاب گرفت  و براي نمونه تقريباً 20 هزار متر مربع بر وسعت دانشگاه افزوده شد، که اين امر زمينه خوبي را براي فعاليت هاي مختلف دانشجويان، در حوزه هاي مختلف آموزشي، پژوهشي و فرهنگي فراهم کرده است.  

  رئيس شوراي فرهنگي دانشگاه، درباره عملکرد اين شورا، اظهار کرد: شوراي فرهنگي دانشگاه، چارچوب و آيين نامه دارد و در آن سليقه اي تصميم گيري نمي شود و نظر کسي هم اعمال نمي گردد و بر اساس آيين نامه موجود، سياست هاي دانشگاه اعمال مي گردد.

  دکتر علي اکبري، افزود: واضح است که بودجه زيادي نداريم، اما هيچ برنامه اي را بخاطر هزينه رد نمي کنيم، اما در اجرا، حساسيت و دقت زيادي انجام مي گيرد.

   رئيس دانشگاه، در زمينه فعاليت هاي کانون ها، بيان داشت: ما به کانون ها اعتماد داريم، اما نبايد در کانون ها موازي کاري صورت گيرد و هر کانون بايد بر اساس وظايف تعريف شده به فعاليت بپردازد.

  رئيس شوراي فرهنگي دانشگاه، افزود: کانون هاي فرهنگي، بايد هنر به خرج داده و دامنه فعاليت هاي خود را گسترش دهند و براي اساتيد و کارکنان هم برنامه هايي اجرا نمايند.

  دکتر علي اکبري، با تأکيد بر ارتقاء سطح فعاليت هاي علمي فرهنگي دانشجويان، تأکيد کرد: دانشجوي فعال مطلوب ما، دانشجويي است، که  در زمينه اخلاق، علم، کارآفريني و کار فرهنگي  سرآمد باشد و براي همين  دانشجويان عضو انجمن هاي علمي و کانون ها، بايد با پشتکار، برنامه ريزي، دقت و استفاده از تجربيات ديگران، به فعاليت بپردازند و  فعاليت هاي موجود را در سطح بالايي انجام دهند، تا ارتقاء شخصيتي و هويتي داشته باشند.

   رئيس دانشگاه، افزود: وقتي دانشجوي ما پذيرفت متفاوت از ديگران است و با کسب اعتماد به نفس براي ارتقاء علمي و فرهنگي  خود تلاش کرد، آن موقع  شاهد درخشش و عملکرد خوب دانشجويان دانشگاه در سطح استان و کشور خواهيم بود، که نمونه آن فعاليت هاي خوب اعضاي کانون هاي همياران سلامت، کانون تئاتر، کانون فيلم و عکس و انجمن  علمي گياه پزشکي است، که توانستند رتبه هاي خوبي را در سطح کشور کسب نمايند.

 دکتر علي اکبري، با تأکيد بر افزايش بودجه فرهنگي دانشگاه، گفت:  حتماً بودجه فرهنگي افزايش خواهد يافت، اما ولخرجي نمي کنيم و براي همين، بايد برنامه هاي پيشنهادي شفاف بوده و با دقت تنظيم گردد، تا روند تصويب آنها تسهيل شود.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها