همایش دانشجویی، استانی زمین سبز به کار خود پایان داد

خانه خبرها
همايش دانشجويي، استاني زمين سبز به کار خود پايان داد

« به گزارش خبرنگار روابط عمومي » اولين همايش استاني زمين سبز با همت دانشجويان دانشگاه با سه محور مقاله، ايده و عکس به کار خود پايان داد.

در اين همايش آقاي دکتر بگ محمدي معاون محترم فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ضمن خير مقدم به ميهمانان و دانشجويان اظهار داشت: امروز خوشحاليم که دانشجويان عزيز دانشگاه ايلام با تلاش و علاقه خود همايشي را در سطح استان برگزار کرده اند که تمام فعاليت هاي آن را خود دانشجويان با علاقه انجام داده اند.

معاون فرهنگي دانشگاه بيان داشت: ارسال آثار به دبيرخانه همايش سرزمين سبز از 15 بهمن 1393 آغاز شد و تمام آثار توسط اساتيد محترم دانشکده کشاورزي داوري و نفرات برتر معرفي شدند.

در بخش ديگري از اين همايش آقاي دکتر ميرزايي عضو هيأت علمي دانشکده کشاورزي با تشکر از توجه جامعه دانشگاهي به محيط زيست و مانده هاي طبيعت افزود: که ما به عنوان دانشجو يا استاد در رشته هاي مرتبط با محيط زيست و کشاورزي بايد نماد حفاظت از منابع طبيعي و جنگل باشيم.

 وي با بيان اينکه تخريب فزآينده منابع طبيعي و محيط ‌زيست به‌عنوان مهم‌ترين معضل جهاني در سال هاي اخير مطرح است، تصريح کرد: پيامدهاي اين بحران که ناشي از فعاليت‌هاي نادرست انساني به‌ويژه در نيم‌ قرن اخير بوده و بسياري از نظام‌هاي طبيعي را که حاصل ميليون‌ها سال توازن و تکامل هستند، در معرض انواع مخاطرات قرار داده‌اند که نابودي جنگل‌ها از مصاديق اين بحران است.

شايان ذکر است که خانم فهيمه سرلک نفر اول بخش مقاله با ارائه مقاله خود براي حاضران به سوالات آنها نيز پاسخ داد و اين همايش با معرفي نفرات برتر در سه محور مقاله، ايده و عکس به کار خود پايان داد.

بخش مقاله:

نفر اول : خانم فهيمه سرلک  با مقاله اثر برخي تيمارهاي پس از برداشت  بر ماندگاري قارچ تکمه اي

نفر دوم: خانم فاطمه هاشمي با مقاله بررسي تاثير نانو اکسيد روي عملکرد و اجزاي عملکرد گندم 

نفر سوم: خانم فائزه شه دوست فر با مقاله نانو کودها و تاثيرات مثبت و منفي آن بر محصولات کشاورزي

بخش ايده :

ايده خانم فائزه شه دوست فر بعنوان ايده برتر مورد تقدير قرار گرفت

بخش عکس:

عکس آقاي عبداله جاني بعنوان عکس برتر اين همايش معرفي شد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها