دیدار هیأت رئیسه و رؤسای دانشکده ها با نماینده محترم ولی فقیه در استان

خانه خبرها

 

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، هيأت رئيسه و رؤساي دانشکده هاي دانشگاه ايلام در آغازين روزهاي سال 94 با حضور در دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه‌ ايلام با وي ديدارو گفتگو كردند.

آقاي دکتر محمد علي اکبري، رياست محترم دانشگاه ايلام با تبريک سال نو و آرزوي توفيق الهي براي همه عزيزان و تقدير از حمايت هاي نماينده محترم ولي فقيه و امام جمعه ايلام، افزود:فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر همزباني و همدلي يقيناً شعار ملت ايران و دانشگاه ايلام خواهد بود و ما اين شعار ارزشمند را سر لوحه کارهاي يمان قرار خواهيم داد.

دکتر علي اکبري اظهار داشت: بهره گيري از ديدگاه هاي علما،  روحانيون و نخبگان چه در دانشگاه و چه در کشور مي تواند به توسعه دانشگاه کمک نمايد و طبيعتاً براي دانشگاه يکي از جايگاه هاي قابل احترام جايگاه نماينده ولي فقيه در استان مي باشد.

رئيس دانشگاه ايلام افزود: هدف ما اين است که دانشگاه جايگاه واقعي خود را در استان پيدا کند و همفکري و همدلي نماينده ولي فقيه مي تواند  به عنوان  عاملي موثر جهت وحدت حوزه و دانشگاه ما را دلگرم کند تا اين دو حوزه باهمديگر ارتباط خوبي داشته باشند و اميدوارم در اين دوره جديد بتوانيم بصورت چشم گيري شاهد همکاري در دو بخش حوزه و دانشگاه بوده تا در سال همدلي و همزباني در ديگر بخش هاي جامعه نيز تأثير گذار باشد.

دکتر علي اکبري بيان داشت: دانشگاه علاوه بر جايگاه علمي يقيناً جايگاه معنويي نيز دارد و هدف ما تربيت دانشجوي متديني است که پس از فارغ التحصيلي، در جامعه نقش آفرين باشد و اين از وظايف و اهداف اصلي ما مي باشد.

"آيت الله لطفي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام در اين ديدار  بيان نمود: علم و تقوا بايد در کنار هم به شکوفايي برسند و دانشگاه ها بايد در کنار توسعه
علمي و رسيدن به فناوري هاي روز، اشاعه و ترويج تقوا و تدين را هم در دستور کار قرار دهند.
امام جمعه ايلام با بيان نقش دانشگاه در توسعه علمي کشور و موفقيت تيم مذاکره کننده گفت: دانشجويان با نقش آفريني در زمينه علم و دانش همچنان به حفظ اقتدار ايران اسلامي در دنيا کمک مي کنند و قدرت علمي خود را بيش از پيش به دنيا نشان مي دهند و ما آنچه تا کنون بدست آورده ايم با تعامل و تفاهم بوده است و انشالله با همدلي و هم بستگي که لازمه پيشرفت هر کاري است به اين مهم دست يابيم.



 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها