سومین جلسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و مراکزآموزش عالی استان ایلام در سالن جلسات دانشگاه ایلام برگزار شد

خانه خبرها
سومين جلسه شوراي هماهنگي مديران روابط عمومي دانشگاه ها و مراکزآموزش عالي استان ايلام در سالن جلسات دانشگاه ايلام برگزار شد

به گزارش روابط عمومي دانشگاه ،سومين نشست  مديران ومسئولين روابط عمومي هاي دانشگاه هاومراکزآموزش عالي استان شب گذشته در سالن جلسات حوزه رياست اين دانشگاه برگزار گرديد.

”  فرهاد فتاحي” رئيس اداره روابط عمومي دانشگاه ايلام و دبير جلسه ضمن قدرداني از حضور و تلاش مسئولين روابط عمومي هاي حاضر در جلسه وآرزوي قبولي طاعات وعبادات همه مومنان درايام مبارک ماه رمضان، به نقش پر اهميت روابط عمومي‌ در موفقيت هر سازماني اشاره نمود و گفت: جايگاه روابط عمومي‌هاي هر سازمان در برقراري ارتباطات دوسويه درون‌سازماني و برون سازماني از اهميت فراواني برخوردار است.

وي نزديکي روابط عمومي هاي مراکزرا درتبادل تجربيات و نظرات و پيشبرد فعاليت ها  مؤثر دانست و  تاکيد کرد: با توجه به اينکه روابط عمومي در کشور ما هنوز آن جايگاه واقعي و ارزشمند خود را پيدا نکرده است، لذا اين وظيفه مسئولين هر سازمان مي باشد که با توسعه همه جانبه و پيشرفت و ترقي روزافزون، آن را به جايگاه اصلي و  واقعي خود سوق دهند.

فتاحي ضمن تأکيد بر لزوم هم انديشي و برقراري رابطه صميمانه روابط عمومي ها با رؤساي مراکز،تصريح کرد: مديران روابط عمومي ها با توجه به اينکه در متن فعاليت هاي دانشگاهي قرار مي گيرند مي توانند به عنوان مشاوران رؤساي دانشگاه هاعمل نمايند.

وي با بيان اينکه سکون و تعطيلي در روابط عمومي معنا ندارد، افزود:  روابط عمومي‌هاي مراکز آموزش عالي به دليل جايگاه راهبردي و زيربنايي خود مي‌توانند مراکز را در پيشرفت و تحولات اساسي ياري دهند.

رئيس اداره روابط عمومي دانشگاه ايلام، ادامه داد: درست است که بسياري از شما در اکثر برنامه هاي دانشگاه شرکت مي کنيد و بار مسئوليت اجرايي برنامه ها را به عهده داريد اما بايد بدانيد بدون تلاش شما مديران روابط عمومي برنامه ها با مشکل مواجه خواهند شد.

فتاحي گفت: مديران روابط عمومي با تلاش  و با اجراي صحيح وظايف خود قادر خواهند بود جايگاه واقعي خويش را در دانشگاه و نزد رؤساي مراکز به دست آورند.

دبير جلسه شوراي هماهنگي مديران روابط عمومي دانشگاه هاي ايلام، اظهار داشت :  هر کدام از ما به عنوان مسئولين روابط عمومي دانشگاه مي‌توانيم با ارائه ايده‌هاي نو و خلاقانه در انتقال پويايي و نشاط به کليه سيستم دانشگاه  مؤثر باشيم

 در ادامه اين جلسه دکتر”رضا زاده”مشاور رييس و مدير حوزه رياست  دانشگاه با ابراز خرسندي از برگزاري چنين جلساتي در راستاي ارتقاء کيفي فعاليت هاي روابط عمومي ها بر لزوم داشتن تفکر انتقادي تأکيد کرد و گفت: بايد سعي کنيم با تفکر انتقادي پيش از آنکه  درصدد نقد رفتار و عملکرد ديگران باشيم سعي کنيم عملکرد خود را در نقد کنيم.وبتوانيم بيش وپيش ازفکرکردن به تغييرديگران،خودراتغييردهيموازتحول درون خودشروع کنيم.

وي با بيان اينکه هرکس بايد توقع از خودش را بالاببرد اظهار داشت: افراد بايد تلاش کنند از شرايط و موقعيتي که در آن قرار دارند به درستي در شناساندن خود و عملکردشان به ديگران استفاده کنند.

در ادامه جلسه حاضران به بحث و تبادل نظر پيرامون موضوعات روابط عمومي در دانشگاه ها پرداختند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها