فراخوان شرکت در نشست بررسی مناسبات تاریخی و فرهنگی بین دو کشور ایران و عراق

خانه خبرها

  گروه همکاري هاي علمي و بين المللي با همکاري دانشکده ادبيات و علوم انساني و معاونت پژوهش و فناوري دانشگاه در نظر دارد در راستاي اجراي مفاد تفاهم نامه همکاري بين دانشگاه هاي ايلام و واسط عراق،‌ به صورت ادواري نشست هاي تخصصي و علمي در حوزه هاي مختلف برگزار نمايد.

  در اين راستا اولين نشست با عنوان «­بررسي مناسبات فرهنگي دو کشور با تأکيد بر اربعين» در تاريخ 6 و 7 آذر ماه سال جاري به ميزباني دانشگاه ايلام برگزار گرديد و بر طبق برنامه ريزي انجام گرفته قرار است، نشست دوم با عنوان «بررسي مناسبات تاريخي و فرهنگي بين دو کشور ايران و عراق» در اواخر سال جاري در دانشگاه واسط برگزار شود، لذا از همکاراني که مايل هستند براي ارائه مقاله در اين نشست حضور داشته باشند، درخواست مي گردد، ‌مقالات خود را حداکثر تا تاريخ روز يکشنبه 97/10/30 به دفتر همکاري هاي علمي و بين المللي تحويل دهند. همچنين کساني که  علاقمند به انجام پژوهش هاي مشترک با محققان طرف مقابل هستند، مي توانند به منظور بازديد و مذاکره هيأت اعزامي دانشگاه ايلام را همراهي نمايند.

  لازم به ذکر است بر اساس اعلام معاونت محترم پژوهش و فناوري دانشگاه ايلام، از سه طرح پژوهشي برتر مشترک در حوزه هاي مختلف مناسبات ايران و عراق حمايت مالي خواهد شد و نحوه حمايت پس از تصويب در شوراي پژوهشي اعلام خواهد گرديد

  شايان ذکر است نشست هاي تخصصي بعدي نيز به موضوعات اجتماعي، اقتصادي،‌ سياسي،‌گردشگري و ... اختصاص خواهند يافت.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها