کارگاه آموزشی ارتقاء فرهنگ ترافیک بانوان در دانشگاه برگزار گردید

خانه خبرها
کارگاه آموزشي ارتقاء فرهنگ ترافيک بانوان در دانشگاه برگزار گرديد

با هماهنگي و برنامه ريزي مشاور رئيس دانشگاه در امور بانوان، کارگاه آموزشي ارتقاء فرهنگ ترافيک بانوان در دانشگاه برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، کارگاه آموزشي ارتقاء فرهنگ ترافيک بانوان با حضور خانم دکتر پيرزادنيا مشاور رئيس دانشگاه در امور بانوان و جمعي از کارکنان خانم در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

در اين کارگاه، سرگرد حاتم نيا مسئول آموزش و فرهنگ ترافيک پليس راهنمايي و رانندگي استان، در مورد اجراي  طرح بانو يار پليس، بيان کرد:  تجربه نشان مي دهد هرگاه کارها به دست خود مردم سپرده شود، آن کار با موفقيت روبرو مي شود و در همين راستا طرح بانو يار پليس از طرف پليس راهنمايي و رانندگي استان به استانداري ايلام پيشنهاد شد و از بين 155 طرح بعنوان طرح منتخب برگزيده شد.

  سرگرد حاتم نيا، افزود: بانوان بواسطه اينکه نقش تربيتي در خانواده دارند و بعنوان الگو براي فرزندان مطرح هستند مي توانند نقش کليدي در يادگيري مقررات راهنمايي و رانندگي داشته باشند و  مردان و بچه ها را به رعايت قانون و مقررات وادارند.

 مسئول آموزش و فرهنگ ترافيک پليس راهنمايي و رانندگي استان، تأکيد کرد: ظرفيت پليس محدود است و همه جا نمي تواند حضور داشته باشد و براي همين بهتر است از ظرفيت هاي مردمي براي کمک به پليس بهره گرفته شود و اگر بانوان وارد اين عرصه شوند با توجه به نقش فرهنگ سازي که دارند قطعا آمار تخلفات و تصادفات کاهش پيدا خواهد کرد.

  سرگرد حاتم نيا در ادامه توضيحاتي را درباره فرهنگ صحيح رانندگي، راهکارها براي ارتقاء فرهنگ رانندگي، نقش بانوان در کاهش تصادفات و نقش آموزش در کاهش ترافيک ارائه داد.

در ادامه سروان صادقي توضيحاتي را در زمينه راهکارهاي تغيير فرهنگ ترافيک ارائه کرد و در پايان حاضرين سئوالاتي را مطرح کردند  و مدرسين به صورت مبسوط پاسخ هاي لازم را ارئه کردند.

 

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها