En Ar

پيش رويداد اولين مسابقه فتح پرچم دانشگاه ايلام در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد

پيش رويداد اولين مسابقه فتح پرچم دانشگاه ايلام (مرکز آپاي دانشگاه ايلام)، در سالن آمفي‌تئاتر شادروان مهندسي ثابتي در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد. در اين پيش رويداد، شيوه برگزاري مسابقه، تعداد سوالات، شيوه پاسخ‌دهي و قوانين شرکت در مسابقه مورد بحث قرار گرفت. آقاي دکتر تنهايي در ابتداي جلسه ضمن خوش‌آمدگويي به حضار، اهم وظايف مراکز آپا و نقش‌آفريني اين مراکز در شرايط کنوني کشور را مورد بحث قرار داد و اندکي در مورد مسابقه فتح پرچم و اهداف آن توضيح دادند. در ادامه، اعضاي مرکز آپا (جناب آقاي کويش‌پور و سرابي) شيوه برگزاري مسابقه و شاخه‌هاي مختلف سوالات را شرح دادند. دو نمونه سوال اين مسابقه در پايان جلسه مورد بررسي قرار گرفتند.

شايان ذکر است که مسابقات فتح پرچم، مسابقاتي در حيطه امنيت سايبري است که شرکت کنندگان بايد رشته‌هايي که در محل‌ها و سامانه‌هاي متفاوت (همان پرچم‌ها) قرار گرفته است را پيدا نموده و براي تابلو مسابقات ارسال نمايند. برگزاري اين مسابقات در دنيا سابقه ?? ساله دارد و اين مسابقات براي اولين بار در استان ايلام توسط مرکز آپاي دانشگاه و همکاري دانشگاه ايلام و دانشکده فني و مهندسي برگزار مي‌گردد.

پيش رويداد اولين مسابقه فتح پرچم دانشگاه ايلام در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد پيش رويداد اولين مسابقه فتح پرچم دانشگاه ايلام در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد پيش رويداد اولين مسابقه فتح پرچم دانشگاه ايلام در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد پيش رويداد اولين مسابقه فتح پرچم دانشگاه ايلام در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها